Дистанційне навчання 2-А (06.04 - 10.042020)

6 квітня, понеділок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні 6 квітня, понеділок.
Чекаю тебе на уроках:
1. Я досліджую світ
2.ФІЗКУЛЬТУРА
3. МАТЕМАТИКА
4. Українська мова
5. ЧИТАННЯ

Почнемо з веселої зарядки!

УРОК 1. ЯДС — №82
Тема. Які дерева першими зустрічають весну?

І. Хвилинка календаря (2-3 хв)
1. Спостереження за неживою природою
   — Яка зараз пора року? Місяць?
   — Який стан неба?
   — Чи були сьогодні опади?
   — Яка температура повітря?
   — Чи сильний сьогодні вітер?
   — Які прикмети ви знаєте про весняні місяці?

2. Спостереження за живою природою

      Які зміни відбуваються в житті рослин?
       Які зміни відбуваютьсяся в житті тварин?
        Як люди готуються до весняних робіт?

ІІ. Сьогодні на уроці ми дізнаємося про весняні явища в житті дерев і кущів.

Рослини наші найкращі друзі, і не тільки для людей, а й для тварин. Всі з нетерпінням очікують пробудження рослин після зимового сну. Як ви гадаєте, чому?

                 Отже, сьогоднійшній наш урок має такі завдання:

1. Дізнатися, які весняні явища відбуваються в житті рослин.
2. Встановити зв'язки між погодою і весняними явищами в житті рослин.
3. Навчимося визначити початок сокоруху у дерев.
4. Дослідимо, які весняні зміни відбулися в житті деяких дерев.

Уважно переглянь відео, всі завдання виконуй усно.

А тепер підсумуємо:

ІІІ. Перейди за посиланням, виконай тест.

Домашнє завдання: с109—прочитай, с. 110 — дай відповіді на запитання.

УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА

1. Спочатку розминка!
https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=youtu.be

2. А тепер трохи потанцюємо!
https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY&feature=youtu.be

УРОК 3. МАТЕМАТИКА
Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.

І. Усний рахунок - виконай обчислення з відео 1 усно. Зупиняй відео для обчислення.
https://www.youtube.com/watch?v=JO9Y1mOPaIQ&feature=youtu.be

ІІ. Робота в зошиті.
    6 квітня
Класна робота
Графічний диктант




ІІІ. Уважно переглянь відео 2.

ІV. Робота з підручником, с. 98

Приклади 1 (спочатку подумай, яке кругле число ближче до даного: до 45 ~ 50, до 89~90, 17~20, 58~60, а тепер записуй вирази за зразком)

 Приклади 2 — усно

 Приклади 3—розв'яжи у зошиті.

 Приклади 4 — письмово

№5 — усно.

 V. Робота в друкованому зошиті — с. 24 №84, 85.

 VІ. Домашнє завдання:
№86, 87 зі с. 24 зошита.


УРОК 4. Українська мова
Тема. Види речень за інтонацією.
 І. Давай пригадаємо, які бувають речення за метою висловлювання.



ІІ. Робота в зошиті.
    6 квітня
Класна робота
1. Пропиши за зразком  каліграфічно рядок літер Рр



Вправа 328 - спиши букви та склади.

 Вправа 327 - виконай усно.

Переглянь відео, виконай завдання усно та у зошиті, зупиняй відео, якщо потрібно записати.

 ІІІ. Домашнє завдання.
   6 квітня
Домашня робота
      Вправа

Перейди за посиланням, виконай тест 



УРОК 5. ЧИТАННЯ
Тема. Микола Воробйов "Шум"


Мико́ла Пана́сович Воробйо́в (12 жовтня 1941, Мельниківка) — поет, представник Київської і Лаврської шкіл, маляр.
У незалежній Україні відзначений рядом премій: імені Павла Тичини (1992), «Благовіст» (1993), від «Приятелів Руху» (1994), імені Тараса Шевченка (2005).
Твори перекладені англійською (збірка «Місяць шипшини», 1992, Канада), іспанською (збірка «Signos», 1994, Бразилія), португальською, німецькою, сербсько-хорватською, румунською, вірменською, польською, російською, грузинською мовами. Брав участь у мистецьких виставках; персональна — в Торонто (1992).
Одружений з Аллою Воробйовою. Від шлюбу має доньку. Мешкає і працює в Києві.

 Робота з підручником - с. 127 - уважно прочитай вірш, дай відповіді на запитання:

 — Які пори року згадуються у вірші?
— Які ознаки весни, літа, осені називає автор?

 Прочитай вірш ще раз.
Питання:
— З ким починає рости шум?
— На кого він схожий? Прочитайте його опис.
— Куди потім перебирається шум? Що він там робить?
— Коли зажуриться шум? Чому?
— Що робить шум узимку?

Прочитай загадки на с. 127 і 128. Яке слово недомовила Марійка Підгірянка?

Так, школа!

Я дуже за тобою скучила, з нетерпінням чекаю нашої зустрічі у школі!

Домашнє завдання: с.127, 128 — виразно читати.

 Бажаю успіхів, до зустрічі завтра!


7 квітня, вівторок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні вівторок, 7 квітня і такі уроки:
1. Математика/додаткове заняття
2. МАТЕМАТИКА
3. Українська мова
4. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!

УРОК 1; 2 МАТЕМАТИКА(дод.), МАТЕМАТИКА
Тема 1. Математика — це цікаво.


Урок 2. МАТЕМАТИКА

 Попрацюй у зошиті.
7 квітня
Класна робота
Подивися відео, виконай приклади №1, №2 зі с. 99


Задача 3
Добери до задачі короткий запис, користуючись моїми підказками.

- Прочитай задачу
- Чи можемо ми відразу відповісти на запитання задачі?
- Скільки яєць з'їла змія першого дня?
- А другого невідомо, але сказано, що на 2 яйця менше. Давайте знайдемо, скільки яєць з'їла змія другого дня, виконаємо дію віднімання.
- Чи можемо тепер дізнатися, скільки яєць з'їла змія за 2 дні? Будь ласка, запишіть другу дію.
- Тепер нам відомо, скільки яєць було у гнізді, скільки яєць з'їла змія за 2 дні, залишилося дізнатися, скільки яєць залишила змія?
- Отже, це задача, що розв'язується трьома діями і на схемі ви бачите три знаки запитання. Обидві схеми підходять для розв'язання цієї задачі. Але виберіть одну, зручну для вас, запишіть розв'язання та відповідь до задачі.

Приклади 4 розв'яжи самостійно, запиши у 2 стовпчики.

Задача 90 зі с.25 - накресли відрізки у зошит.  1) АВ=11см, 2) КМ на 3 см коротший від АВ, 3) РТ на 3 см коротший, ніж КМ. Це задача у непрямій формі.

Домашнє завдання: с. 25, №88, 89, 91


УРОК 3. Українська мова
Тема. Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв'язку слів у реченні.

І. Хвилинка каліграфії.
       7 квітня
Класна робота
    Вправа 335

Пропиши за зразком  каліграфічно рядок літер Кк.


ІІ. Пригадаємо головні слова в реченні.
https://www.youtube.com/watch?v=gvjCQ8HTmtQ

Виконай вправи з картки

ІІІ. УВАЖНО переглянь відео, виконай завдання усно та письмово. Закінчи реченням: Дятел шукав комаху у корі.

ІV. Домашнє завдання.
      7 квітня
Домашня робота
     Вправа 1
     Вправа 2



УРОК 4. Читання
Тема. О. Копиленко «Найвеселіший місяць». В.Сухомлинський «Хто свічки засвітив?»

І. Розчитування.
ІІ. Підготовка до вивчення нового.

    1. О. Копиленко. Найвеселіший місяць.
- Послухайте текст і спробуйте здогадатися, про який весняний місяць ідеться.
Назва цього місяця відбиває весняне буяння трав. У Древній Русі цей місяць ще називали мур (мура­ва), рослинник. А в Греції його нарекли на честь богині гір Майї. З грець- кої Майя — мати-годувальниця. Що це за місяць?

Послухай ще.
У різних країнах по різному зустрічають розквіт природи і цей місяць. Однак, спільним залишається те, що люди прагнуть прикрасити своє житло гілочками дерев, посипають підлогу духмяними травами. Здогадались, коли це відбувається?

- Так, ішлося про місяць травень. Відомі ще й інші назви цього місяця: пісенник та місяць громовик. Вони повністю відповідають своєму призначенню. Всюди: в лісах, на полях та біля подвір'їв -  розливаються солов'їні трелі, чудернацькі посвисти шпаків, безтурботне кування зозуль. Нерідко в цей час можна почути й лункий гуркіт грому.
 Теперішня ж назва цього місяця відображає весняне буяння трав.

ІІІ. Сьогодні на уроці ми будемо читати віршовані і прозові твори про розквіт природи в травні, необхідність її збереження.

   Хто ж він, Олександр Іванович Копиленко? Учитель за фахом, письменник за покликанням і великий природолюб. Він усе життя цікавився птахами, звірятками, розводив у себе на квартирі якісь рідкісні рослини, про які вмів розповідати дивовижні історії.
   Народився письменник в сім'і залізничника, закінчив учительську семінарію, а потім навчався на природничому відділенні Харківського інституту народної освіти. І хоч не став Олександр біологом, а займався літературною діяльністю, він на все життя зберіг любов до природи та її мешканців.

А сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Олександра Копиленка «Найвеселіший місяць». 
Відкрийте с. 128 і приготуйтеся слухати.




Виконай усі завдання за текстом на с.128 і 129, дай відповіді на запитання.

Перекажи текст за планом:
1. Пташиний хор.
2. Невтомний співак.
3. Буйно піднімаються хліба і трави.
4. Кульбаба.
5. Перша травнева гроза.

2. В. Сухомлинський. Хто свічки засвітив?

С.129—130 — послухайте текст. Про які свічки розповідається в оповіданні?


Прочитай разом зі мною.
Прочитай самостійно.
Дай відповіді на запитання під текстом.

3. Прочитай «Кольоровий віршик» Євгенії Горевої. Дай відповіді на запитання.

ІІІ. Домашнє завдання:
С.128 — прочитай, перекажи,
с.129—130— прочитай виразно.


8 квітня, середа

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні середа, 8 квітня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Укрмова
4. Читання
5. Технології і дизайн

І як завжди, спочатку весела зарядка!

УРОК 1. ЯДС
Тема. Які трав'янисті рослини називають першоцвітами? Які трав'янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

Переглянь відео.


Прочитай у підручнику §83 на с.110 - 111, дай відповіді на запитання.

Першоцвіти, бо першими з'являються після танення снігу, спочатку — квіточка, а потім виростають листочки.

А після них землю прикрашають пізньоквітучі трав'янисті рослини.


Прочитай у підручнику §84 на с.111, дай відповіді на запитання.

Перейди за посиланням, виконай тест "Першоцвіти"

Домашнє завдання: с. 110—111, прочитай, дай відповіді на запитання.


УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини.

Дивись відео, виконуй завдання:
1. Усний рахунок — усно.
2.   8 квітня
   Класна робота
      Приклади 2 (письмово)
3. Задача 4 (письмово)
4. Задача 5.(письмово)
Про величини:
5. Завдання 1 — усно
6. Приклади 2 — письмово ( у 2 стовпчики)
7. Робота з підручником с. 100
   №2—усно
   №3—усно
   Приклади 4 — письмово три стовпчики.

Домашнє завдання:
№92, 93, 94 у друкованому зошиті. (У кого немає, виконати, коли буде).


УРОК 3. Українська мова
Тема. Види речень. Повторення.

Переглянь відео:

Робота в зошиті
   8 квітня
Класна робота

Пропиши каліграфічно рядок літер Аа.

Тренувальні вправи:
Вправа 1. Подивись відео, склади і запиши три речення.


Вправа 2. Подивись відео, усно дай відповіді на запитання, письмово склади три питальних речення з розповідного (Матуся приготувала смачний сніданок).

Вправа 3. Дивись відео, виконуй усно та письмово.

Домашнє завдання: с 27, 28 у тренажері (у кого немає, виконати, коли буде, у зошит не переписувати!).


УРОК 4. Читання.
Тема. Євгенія Горева. Кольоровий віршик.

Послухай вірш і скажи, які кольори у ньому зустрічаються?



Дай відповіді на запитання, користуйся текстом.




Домашнє завдання: с.130 — вивчити вірш напам'ять.



УРОК 5.Технології і дизайн

Тема. Приготування бутербродів за поданим алгоритмом.

Відкрий с. 114 у підручнику Я досліджую світ, частина 2.
Виконай завдання 3.
Можеш скористатися відеопідказками.

СМАЧНОГО!



9 квітня, четвер

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.


Сьогодні четвер, 9 квітня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Фізкультура
4. Мистецтво
5. Мистецтво

І як завжди, спочатку весела зарядка!

УРОК 1. ЯДС
Тема. Які комахи з'являються навесні першими? Як змінюється життя риб навесні?

І. Переглянь відео, на всі питання відповідай уcно.

ІІ. А які ж зміни відбулися у житті риб навесні?
Переглянь відео.



ІІІ. Попрацюй з підручником:
с. 112 - 113 — прочитай, виконай завдання, дай відповіді на запитання.

ІV. Перейди за посиланням, виконай тест 

V. Домашнє завдання:
С.112-113 у підручнику.


УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.

Запиши у зошиті:
      9 квітня
Класна робота

Відкрий с.101 у підручнику. Переглядай уважно відео, виконай завдання.

Домашнє завдання:
С. 27, №97 — усно,  №95, 96, 97 у друкованому зошиті.


УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА

І. Розминка

ІІ. А тепер трохи потанцюємо


УРОК 4. Мистецтво (образотворче)
Тема. Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі.

Або так.

За допомогою мистецтва оригамі створюють навіть мультики!


УРОК 5.Мистецтво (музичне)
Тема. Симфонічний оркестр.

І. На минулому уроці ми познайомилися з симфонічною казкою С.С. Прокоф'єва «Петрик і вовк».

ФАГОТ

ВАЛТОРНА

ЛИТАВРИ

Послухай теми Дідуся, Вовка і Мисливців.
— Які тембри мають інструменти, що звучать у казці?
— У якому регістрі?
— Чи можна флейтою озвучити тему Вовка?

Тема ДІДУСЯ

Тема ВОВКА

Тема МИСЛИВЦІВ

На основі симфонічної казки боло створено симфонічне шоу з пісочною анімацією.

ДО ЗУСТРІЧІ ЗАВТРА!


10 квітня, п'ятниця

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.


Сьогодні п'ятниця, 10 квітня і такі уроки:

1. Математика

2. Укрмова

3. ФІЗКУЛЬТУРА
4. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&feature=youtu.be

УРОК 1. МАТЕМАТИКА
Тема. Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5.

Запиши у зошиті:
      10 квітня
Контрольна робота 5

Нумеруй завдання і розв'язуй.
Завдання не переписуй.
Виконуй так:

1.
16-9+7=14 Д
І т.д.

2.
6+23+4=
І т.д.

3.
9-5-[   ]=0
І т.д.

4. Задача

5. Задача
1)Р=
2)Р=
3)

6.
       Самооцінювання
Мій настрій (смайлик)
Завдання для мене були: твоя відповідь.
Чи достатньо зусиль докладено: перемалюй, познач.

Домашнє завдання:
с. 102 у підручнику — усно.


УРОК 2. Українська мова
Тема. Розвиток зв'язного мовлення
Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків.

Переглядай презентацію, уважно читай, виконуй завдання.
Запиши казку у зошит.





УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА


Повторимо танок роботів.


УРОК 4. Читання
Тема. Підсумковий урок за темою «Світ — велика писанка»

І. Уважно переглянь с.122 — 138 підручника.

ІІ. Перейди за посиланням, виконай тест 
— не відгадуй, користуйся підручником.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 КЛАС

 ВЕРЕСЕНЬ 01.09.2020 - 04.09.2020 07.09.2020 - 11.09.2020 14.09.2020 - 18.09.2020 21.09.2020 - 25.09.2020 28.09.2020 - 02.10.2020