6 квітня, понеділок
Доброго ранку!
Починаємо вчитися.
Сьогодні 6 квітня, понеділок.
Чекаю тебе на уроках:
1. Я досліджую світ
2.ФІЗКУЛЬТУРА
3. МАТЕМАТИКА
4. Українська мова
5. ЧИТАННЯ
Почнемо з веселої зарядки!
УРОК 1. ЯДС — №82
Тема. Які дерева першими зустрічають весну?
І. Хвилинка календаря (2-3 хв)
1. Спостереження за неживою природою
— Яка зараз пора року? Місяць?
— Який стан неба?
— Чи були сьогодні опади?
— Яка температура повітря?
— Чи сильний сьогодні вітер?
— Які прикмети ви знаєте про весняні місяці?
2. Спостереження за живою природою
Які зміни відбуваються в житті рослин?
Які зміни відбуваютьсяся в житті тварин?
Як люди готуються до весняних робіт?
ІІ. Сьогодні на уроці ми дізнаємося про весняні явища в житті дерев і кущів.
Рослини наші найкращі друзі, і не тільки для людей, а й для тварин. Всі з нетерпінням очікують пробудження рослин після зимового сну. Як ви гадаєте, чому?
Отже, сьогоднійшній наш урок має такі завдання:
1. Дізнатися, які весняні явища відбуваються в житті рослин.
2. Встановити зв'язки між погодою і весняними явищами в житті рослин.
3. Навчимося визначити початок сокоруху у дерев.
4. Дослідимо, які весняні зміни відбулися в житті деяких дерев.
Уважно переглянь відео, всі завдання виконуй усно.
А тепер підсумуємо:
ІІІ. Перейди за посиланням, виконай тест.
Домашнє завдання: с109—прочитай, с. 110 — дай відповіді на запитання.
УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА
1. Спочатку розминка!
https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=youtu.be
2. А тепер трохи потанцюємо!
https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY&feature=youtu.be
УРОК 3. МАТЕМАТИКА
Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.
І. Усний рахунок - виконай обчислення з відео 1 усно. Зупиняй відео для обчислення.
https://www.youtube.com/watch?v=JO9Y1mOPaIQ&feature=youtu.be
ІІ. Робота в зошиті.
6 квітня
Класна робота
Графічний диктант
УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА
1. Спочатку розминка!
https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=youtu.be
2. А тепер трохи потанцюємо!
https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY&feature=youtu.be
УРОК 3. МАТЕМАТИКА
Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.
І. Усний рахунок - виконай обчислення з відео 1 усно. Зупиняй відео для обчислення.
https://www.youtube.com/watch?v=JO9Y1mOPaIQ&feature=youtu.be
ІІ. Робота в зошиті.
6 квітня
Класна робота
Графічний диктант
ІІІ. Уважно переглянь відео 2.
ІV. Робота з підручником, с. 98
Приклади 1 (спочатку подумай, яке кругле число ближче до даного: до 45 ~ 50, до 89~90, 17~20, 58~60, а тепер записуй вирази за зразком)
Приклади 2 — усно
Приклади 3—розв'яжи у зошиті.
Приклади 4 — письмово
№5 — усно.
V. Робота в друкованому зошиті — с. 24 №84, 85.
VІ. Домашнє завдання:
№86, 87 зі с. 24 зошита.
УРОК 4. Українська мова
Тема. Види речень за інтонацією.
І. Давай пригадаємо, які бувають речення за метою висловлювання.
ІІ. Робота в зошиті.
6 квітня
Класна робота
1. Пропиши за зразком каліграфічно рядок літер Рр
Вправа 328 - спиши букви та склади.
Вправа 327 - виконай усно.
Переглянь відео, виконай завдання усно та у зошиті, зупиняй відео, якщо потрібно записати.
ІІІ. Домашнє завдання.
6 квітня
Домашня робота
Вправа
Перейди за посиланням, виконай тест
УРОК 5. ЧИТАННЯ
Тема. Микола Воробйов "Шум"
Мико́ла Пана́сович Воробйо́в (12 жовтня 1941,
Мельниківка) —
поет, представник
Київської і
Лаврської шкіл, маляр.
Народився 12 жовтня 1941 року у селі Мельниківка Смілянського району Черкаської області.
У 1968 році закінчив філософський факультет Київського університету імені Тараса Шевченка. Член Спілки письменників України (1987).
У незалежній Україні відзначений рядом премій: імені Павла Тичини (1992), «Благовіст» (1993), від «Приятелів Руху» (1994), імені Тараса Шевченка (2005).
Твори перекладені англійською (збірка «Місяць шипшини», 1992, Канада), іспанською (збірка «Signos», 1994,
Бразилія), португальською, німецькою, сербсько-хорватською, румунською, вірменською, польською, російською, грузинською мовами. Брав участь у мистецьких виставках; персональна — в Торонто (1992).
Одружений з Аллою Воробйовою. Від шлюбу має доньку.
Мешкає і працює в Києві.
Робота з підручником - с. 127 - уважно прочитай вірш, дай відповіді на запитання:
— Які пори року згадуються у вірші?
— Які ознаки весни, літа, осені називає автор?
Прочитай вірш ще раз.
Питання:
— З ким починає рости шум?
— На кого він схожий? Прочитайте його опис.
— Куди потім перебирається шум? Що він там робить?
— Коли зажуриться шум? Чому?
— Що робить шум узимку?
Прочитай загадки на с. 127 і 128. Яке слово недомовила Марійка Підгірянка?
Так, школа!
Я дуже за тобою скучила, з нетерпінням чекаю нашої зустрічі у школі!
Домашнє завдання: с.127, 128 — виразно читати.
Бажаю успіхів, до зустрічі завтра!
7 квітня, вівторок
Доброго ранку!
Починаємо вчитися.
Сьогодні вівторок, 7 квітня і такі уроки:
1. Математика/додаткове заняття
2. МАТЕМАТИКА
3. Українська мова
4. Читання
І як завжди, спочатку весела зарядка!
УРОК 1; 2 МАТЕМАТИКА(дод.), МАТЕМАТИКА
Тема 1. Математика — це цікаво.
Урок 2. МАТЕМАТИКА
Попрацюй у зошиті.
7 квітня
Класна робота
Подивися відео, виконай приклади №1, №2 зі с. 99
Задача 3
Добери до задачі короткий запис, користуючись моїми підказками.
- Прочитай задачу
- Чи можемо ми відразу відповісти на запитання задачі?
- Скільки яєць з'їла змія першого дня?
- А другого невідомо, але сказано, що на 2 яйця менше. Давайте знайдемо, скільки яєць з'їла змія другого дня, виконаємо дію віднімання.
- Чи можемо тепер дізнатися, скільки яєць з'їла змія за 2 дні? Будь ласка, запишіть другу дію.
- Тепер нам відомо, скільки яєць було у гнізді, скільки яєць з'їла змія за 2 дні, залишилося дізнатися, скільки яєць залишила змія?
- Отже, це задача, що розв'язується трьома діями і на схемі ви бачите три знаки запитання. Обидві схеми підходять для розв'язання цієї задачі. Але виберіть одну, зручну для вас, запишіть розв'язання та відповідь до задачі.
Приклади 4 розв'яжи самостійно, запиши у 2 стовпчики.
Задача 90 зі с.25 - накресли відрізки у зошит. 1) АВ=11см, 2) КМ на 3 см коротший від АВ, 3) РТ на 3 см коротший, ніж КМ. Це задача у непрямій формі.
Домашнє завдання: с. 25, №88, 89, 91
УРОК 3. Українська мова
Тема. Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв'язку слів у реченні.
І. Хвилинка каліграфії.
7 квітня
Класна робота
Вправа 335
Пропиши за зразком каліграфічно рядок літер Кк.
ІІ. Пригадаємо головні слова в реченні.
https://www.youtube.com/watch?v=gvjCQ8HTmtQ
Виконай вправи з картки
УРОК 3. Українська мова
Тема. Зв'язок слів у реченні. Встановлення зв'язку слів у реченні.
І. Хвилинка каліграфії.
7 квітня
Класна робота
Вправа 335
Пропиши за зразком каліграфічно рядок літер Кк.
https://www.youtube.com/watch?v=gvjCQ8HTmtQ
Виконай вправи з картки
ІІІ. УВАЖНО переглянь відео, виконай завдання усно та письмово. Закінчи реченням: Дятел шукав комаху у корі.
ІV. Домашнє завдання.
7 квітня
Домашня робота
Вправа 1
Вправа 2
УРОК 4. Читання
Тема. О. Копиленко «Найвеселіший місяць». В.Сухомлинський «Хто свічки засвітив?»
І. Розчитування.
ІІ. Підготовка до вивчення нового.
1. О. Копиленко. Найвеселіший місяць.
- Послухайте текст і спробуйте здогадатися, про який весняний місяць ідеться.
Назва цього місяця відбиває весняне буяння трав. У Древній Русі цей місяць ще називали мур (мурава), рослинник. А в Греції його нарекли на честь богині гір Майї. З грець- кої Майя — мати-годувальниця. Що це за місяць?
- Послухай ще.
У різних країнах по різному зустрічають розквіт природи і цей місяць. Однак, спільним залишається те, що люди прагнуть прикрасити своє житло гілочками дерев, посипають підлогу духмяними травами. Здогадались, коли це відбувається?
- Так, ішлося про місяць травень. Відомі ще й інші назви цього місяця: пісенник та місяць громовик. Вони повністю відповідають своєму призначенню. Всюди: в лісах, на полях та біля подвір'їв - розливаються солов'їні трелі, чудернацькі посвисти шпаків, безтурботне кування зозуль. Нерідко в цей час можна почути й лункий гуркіт грому.
Теперішня ж назва цього місяця відображає весняне буяння трав.
ІІІ. Сьогодні на уроці ми будемо читати віршовані і прозові твори про розквіт природи в травні, необхідність її збереження.
Хто ж він, Олександр Іванович Копиленко? Учитель за фахом, письменник за покликанням і великий природолюб. Він усе життя цікавився птахами, звірятками, розводив у себе на квартирі якісь рідкісні рослини, про які вмів розповідати дивовижні історії.
Народився письменник в сім'і залізничника, закінчив учительську семінарію, а потім навчався на природничому відділенні Харківського інституту народної освіти. І хоч не став Олександр біологом, а займався літературною діяльністю, він на все життя зберіг любов до природи та її мешканців.
А сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Олександра Копиленка «Найвеселіший місяць».
Відкрийте с. 128 і приготуйтеся слухати.
Виконай усі завдання за текстом на с.128 і 129, дай відповіді на запитання.
Перекажи текст за планом:
1. Пташиний хор.
2. Невтомний співак.
3. Буйно піднімаються хліба і трави.
4. Кульбаба.
5. Перша травнева гроза.
2. В. Сухомлинський. Хто свічки засвітив?
С.129—130 — послухайте текст. Про які свічки розповідається в оповіданні?
Прочитай разом зі мною.
Прочитай самостійно.
Дай відповіді на запитання під текстом.
3. Прочитай «Кольоровий віршик» Євгенії Горевої. Дай відповіді на запитання.
ІІІ. Домашнє завдання:
С.128 — прочитай, перекажи,
с.129—130— прочитай виразно.
Прочитай самостійно.
Дай відповіді на запитання під текстом.
3. Прочитай «Кольоровий віршик» Євгенії Горевої. Дай відповіді на запитання.
ІІІ. Домашнє завдання:
С.128 — прочитай, перекажи,
с.129—130— прочитай виразно.
8 квітня, середа
Доброго ранку!
Починаємо вчитися.
Сьогодні середа, 8 квітня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Укрмова
4. Читання
5. Технології і дизайн
І як завжди, спочатку весела зарядка!
УРОК 1. ЯДС
Тема. Які трав'янисті рослини називають першоцвітами? Які трав'янисті рослини продовжують весняне цвітіння?
Переглянь відео.
Прочитай у підручнику §83 на с.110 - 111, дай відповіді на запитання.
Першоцвіти, бо першими з'являються після танення снігу, спочатку — квіточка, а потім виростають листочки.
А після них землю прикрашають пізньоквітучі трав'янисті рослини.
Прочитай у підручнику §84 на с.111, дай відповіді на запитання.
Перейди за посиланням, виконай тест "Першоцвіти"
Домашнє завдання: с. 110—111, прочитай, дай відповіді на запитання.
УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини.
Дивись відео, виконуй завдання:
1. Усний рахунок — усно.
2. 8 квітня
Класна робота
Приклади 2 (письмово)
3. Задача 4 (письмово)
4. Задача 5.(письмово)
Про величини:
5. Завдання 1 — усно
6. Приклади 2 — письмово ( у 2 стовпчики)
7. Робота з підручником с. 100
№2—усно
№3—усно
Приклади 4 — письмово три стовпчики.
Домашнє завдання:
№92, 93, 94 у друкованому зошиті. (У кого немає, виконати, коли буде).
УРОК 3. Українська мова
Тема. Види речень. Повторення.
Переглянь відео:
Робота в зошиті
8 квітня
Класна робота
Пропиши каліграфічно рядок літер Аа.
Тренувальні вправи:
Вправа 1. Подивись відео, склади і запиши три речення.
Вправа 2. Подивись відео, усно дай відповіді на запитання, письмово склади три питальних речення з розповідного (Матуся приготувала смачний сніданок).
Вправа 3. Дивись відео, виконуй усно та письмово.
Домашнє завдання: с 27, 28 у тренажері (у кого немає, виконати, коли буде, у зошит не переписувати!).
УРОК 4. Читання.
Тема. Євгенія Горева. Кольоровий віршик.
Послухай вірш і скажи, які кольори у ньому зустрічаються?
Дай відповіді на запитання, користуйся текстом.
Домашнє завдання: с.130 — вивчити вірш напам'ять.
УРОК 5.Технології і дизайн
Тема. Приготування бутербродів за поданим алгоритмом.
Відкрий с. 114 у підручнику Я досліджую світ, частина 2.
Виконай завдання 3.
Можеш скористатися відеопідказками.
СМАЧНОГО!
9 квітня, четвер
Доброго ранку!
Починаємо вчитися.
Сьогодні четвер, 9 квітня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Фізкультура
4. Мистецтво
5. Мистецтво
І як завжди, спочатку весела зарядка!
УРОК 1. ЯДС
Тема. Які комахи з'являються навесні першими? Як змінюється життя риб навесні?
І. Переглянь відео, на всі питання відповідай уcно.
ІІ. А які ж зміни відбулися у житті риб навесні?
Переглянь відео.
ІІІ. Попрацюй з підручником:
с. 112 - 113 — прочитай, виконай завдання, дай відповіді на запитання.
ІV. Перейди за посиланням, виконай тест
V. Домашнє завдання:
С.112-113 у підручнику.
УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.
Запиши у зошиті:
9 квітня
Класна робота
Відкрий с.101 у підручнику. Переглядай уважно відео, виконай завдання.
Домашнє завдання:
С. 27, №97 — усно, №95, 96, 97 у друкованому зошиті.
УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА
І. Розминка
ІІ. А тепер трохи потанцюємо
УРОК 4. Мистецтво (образотворче)
Тема. Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі.
Або так.
За допомогою мистецтва оригамі створюють навіть мультики!
УРОК 5.Мистецтво (музичне)
Тема. Симфонічний оркестр.
І. На минулому уроці ми познайомилися з симфонічною казкою С.С. Прокоф'єва «Петрик і вовк».
ФАГОТ
ВАЛТОРНА
ЛИТАВРИ
Послухай теми Дідуся, Вовка і Мисливців.
— Які тембри мають інструменти, що звучать у казці?
— У якому регістрі?
— Чи можна флейтою озвучити тему Вовка?
Тема ДІДУСЯ
Тема ВОВКА
Тема МИСЛИВЦІВ
На основі симфонічної казки боло створено симфонічне шоу з пісочною анімацією.
ДО ЗУСТРІЧІ ЗАВТРА!
10 квітня, п'ятниця
Доброго ранку!
Починаємо вчитися.
Сьогодні п'ятниця, 10 квітня і такі уроки:
1. Математика
2. Укрмова
3. ФІЗКУЛЬТУРА
4. Читання
І як завжди, спочатку весела зарядка!
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&feature=youtu.be
УРОК 1. МАТЕМАТИКА
Тема. Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5.
Запиши у зошиті:
10 квітня
Контрольна робота 5
УРОК 1. МАТЕМАТИКА
Тема. Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5.
Запиши у зошиті:
10 квітня
Контрольна робота 5
Нумеруй завдання і розв'язуй.
Завдання не переписуй.
Виконуй так:
1.
16-9+7=14 Д
І т.д.
2.
6+23+4=
І т.д.
3.
9-5-[ ]=0
І т.д.
4. Задача
5. Задача
1)Р=
2)Р=
3)
6.
Самооцінювання
Мій настрій (смайлик)
Завдання для мене були: твоя відповідь.
Чи достатньо зусиль докладено: перемалюй, познач.
Завдання не переписуй.
Виконуй так:
1.
16-9+7=14 Д
І т.д.
2.
6+23+4=
І т.д.
3.
9-5-[ ]=0
І т.д.
4. Задача
5. Задача
1)Р=
2)Р=
3)
6.
Самооцінювання
Мій настрій (смайлик)
Завдання для мене були: твоя відповідь.
Чи достатньо зусиль докладено: перемалюй, познач.
Домашнє завдання:
с. 102 у підручнику — усно.
УРОК 2. Українська мова
Тема. Розвиток зв'язного мовлення
Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків.
Переглядай презентацію, уважно читай, виконуй завдання.
Запиши казку у зошит.
УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА
Повторимо танок роботів.
УРОК 4. Читання
Тема. Підсумковий урок за темою «Світ — велика писанка»
І. Уважно переглянь с.122 — 138 підручника.
ІІ. Перейди за посиланням, виконай тест
— не відгадуй, користуйся підручником.
Немає коментарів:
Дописати коментар