Дистанційне навчання 2-А (27.04 - 30.04.2020)

27 квітня, понеділок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні понеділок, 27 квітня і такі уроки:

1. ЯДС
2. Фізкультура 
3. Математика
4. Укрмова
5. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!

27.04.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема. Застосовуємо знання щодня

Добігло кінця наше п'яте дослідження - 
"ЛЮДИНА І ПРИРОДА НАВЕСНІ"

Що корисного і цікавого ми відкрили для себе, опанувавши розділ про весну?
  1. Коли у твій край приходить весна?
  2. Які зміни відбулися у природі навесні?
  3. Чому назви весняних місяців такі промовисті?
  4. Які примхи підготувала весна?
  5. Як звички впливають на твоє здоров'я?
  6. Коли рослини весну зустрічають?
  7. Які трав'янисті рослини називають першоцвітами?
  8. Які трав'янисті рослини продовжують весняне цвітіння?
  9. Які комахи з'являються навесні першими?
  10. Як змінюється життя риб навесні?
  11. Коли повертаються з теплих країв птахи?
  12. Які турботи приносить весна звірам?
  13. Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?
  14. Які рослини потребують охорони з боку людини?
  15. Чому тваринам загрожує небезпека зникнення?
ТЕПЕР  ТИ ЗНАЄШ ВІДПОВІДІ НА УСІ ЦІ ЗАПИТАННЯ

Щоб закріпити свій успіх, переглянь відео. 
Відповіді на запитання давай усно.

Приготуй листочок у клітинку.
Зверху запиши прізвище та ім'я.
Виконай самостійну роботу
(зупиняй відео)

Домашнє завдання:

Міжнародний день щастя 





27.04.2020  УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА

1. Виконання ранкової зарядки

2. Фізкультура/руханка. Всеукраїнська школа онлайн

3. Зумба для дітей (розвиток витривалості, ритмічності і координації рухів)

Будьте здорові!!!




27.04.2020  УРОК 3. МАТЕМАТИКА

Тема. Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення. 

Запиши у зошиті:
  27 квітня
 Класна робота

Переглядай відео. Виконуй завдання усно та письмово.





27.04.2020  УРОК 4. Українська мова

Тема. Які бувають тексти. Текст-опис.  

Запиши у зошиті:
27 квітня
Класна робота

1. Давай пригадаємо, що ми вже знаємо про текст:

2. Переглядай відео, виконуй завдання усно та письмово:

3. Робота з підручником (с.134 - 136)
впр. 370 (завдання 1, 2)
впр. 371 (завдання 1)
впр. 372 (письмово)
впр. 373 (завдання 1, 2, 3)
впр. 374 (завдання 1, 2)

4. Домашнє завдання: 
с.136, впр. 375 (завдання 2 - письмово)




27.04.2020  УРОК 5. Читання

Тема. Коло читання. Літературні казки сучасних українських письменників.

1. Розчитування:

Слухай казку, читай разом з оповідачем.

Наталка Малетич « Парасолька»


Наталка Малетич
ПАРАСОЛЬКА
        Одного похмурого ранку мама будила Марка, а йому так не хотілося вставати! Він розплющив одне око, побачив, що надворі йде дощ.
— Не хочу до школи, дощ падає…

— А я хочу, — раптом почув Марко чийсь тихенький голосочок. — Я люблю дощ.
— Ти хто?!
— Я — парасолька. І мені вже набридло сидіти в шафі…

Марко розплющив уже обидва ока, миттю зіскочив з ліжка й витягнув із шафи свою синю парасольку. Кольорові автомобільчики на ній ніби чекали, щоб кудись поїхати.
— Збирайся швидше, хочу під дощ! — наказала парасолька.
— Ти вмієш розмовляти… — вражений Марко відразу почав одягатися.
        Дощ лив як з відра. Хлопчик у своїх яскраво-синіх ґумаках чалапав за мамою й тихенько розмовляв з парасолькою:
— А чому ти так любиш дощ?
— Бо він схожий на музику. Послухай, як стукають краплі по ри́нвах *1 та підвіконнях, подивися, якими чудесними бульбашками скачуть по калюжах. І найголовніше: без мене ти змок би до нитки, — пояснила парасолька. — Ти можеш застудитися, а я ні. Тому мені подобається тебе оберігати.

У школі Марко розклав парасольку сохнути в кутку класу, серед інших парасольок.
«Цікаво, чи й вони такі ж чарівні, як моя?» — подумав хлопчик і побіг до друзів. Про ранкову пригоду він не розповідав нікому. Хто б повірив, що парасолька розмовляє?
Увечері, коли Марко йшов із татом додому, вітер раз у раз намагався видерти парасольку з рук.
— Тепер я тебе захищаю, — прошепотів Марко.
Та хоч як міцно хлопчик тримав парасольку, вітер таки висмикнув її з рук і поніс вулицею. Парасолька пролетіла кілька метрів, шубовснула в калюжу і загойдалася на хвильках. Вона була мов кораблик — зі щоглою, але без вітрил.
— Важкий у тебе видався день, — співчутливо говорив хлопчик, миючи під душем кольорові автомобілі на синій тканині.
— Зате я нині політала і поплавала, — задоволено промовила парасолька. — Мені так сподобалося!
— І мені дуже сподобалося йти з тобою до школи, — усміхнувся Марко.

Дай відповіді на запитання: 

-Хто є головним героєм казки?

-Чому хлопчик не хотів прокидатися вранці?(зачитай)

- Що змусило піднятися хлопчика з ліжка?

-Як виглядала парасолька?(зачитай)

-Чим парасолька була незвичайна?

-Чому парасолька так любила дощ?(зачитай)

-Що трапилося, коли Марко йшов з татом додому?

-Якими словами хлопчик підтримав парасольку?

-Як відреагувала парасолька, на те що вимочилася у калюжі?(зачитай)


Домашнє завдання: с. 101 - 109 - прочитай (Позакласне читання), с.109 - 110 - дай відповіді на запитання.



28 квітня, вівторок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні вівторок, 28 квітня і такі уроки:

1. Англійська мова
2. Математика/дод.зан. 
3. Інформатика
4. Укрмова
5. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!


28.04.2020  УРОК 1. Англійська мова

Тема. Впр. 3 с.88-читати.  Впр.4 с.89-читати





28.04.2020  УРОК 2. Математика/дод.зан. 

Тема. Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення. 

НАГАДАЙ СОБІ:








Виконай завдання у зошиті з друкованою основою: 
с. 36 - №129, 130, 131, 132, 133

Перейди за посиланнями, виконай завдання онлайн:

Математичний диктант

Знайди периметр

Логічні задачі





28.04.2020  УРОК 3. Інформатика 

Тема. Алгоритми.  

Тема нашого уроку «Команди та виконавці»


На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися складати команди для комп’ютерного виконавця, вивчаючи у такий спосіб можливості комп’ютера.


Розглядати цю тему ми почнемо з спонукальних речень, які спонукають до дії.


Наприклад:


  • Виший серветку.

  • Зачини вікно.

  • Пограй у м’яч

  • Полий квіти.

  • Сиди рівно

  • Шикуйсь

  • Посміхнись


Ви помітили, що ці речення схожі на команди, які слід виконати. Отже можна сказати, що команда – це речення , яке спонукає до дії.


А той хто виконує команди називається –виконавцем.




Комп’ютер  - теж виконавець. Він виконує команди, які ти йому подаєш.


Наприклад:


  • Запустити програму.

  • Записати текс на диск.

  • Згорнути вікно програми.

  • Розгорнути вікно на весь екран

  • Завершити роботу програми


Кожен виконавець має свої команди 

і може виконувати тільки їх.






Відкрий підручник "ЯДС частина 2" на с. 108.

Уважно прочитай с.108 - 109. 

Спробуй провести ФОКУСИ ЗІ СКЛЯНКОЮ за інструкцією на с. 110.

Перейди за посиланням і виконай завдання 2 зі с.110.


(відео просто закрий)




28.04.2020  УРОК 4. Українська мова 

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком і опорними словами.  

Запиши у зошиті:

28 квітня
Класна робота
РЗМ
Весна-чарівниця




28.04.2020  УРОК 5. Читання 

Тема. Вже літечко приходить. 

СЕРЕД КРАСИ. Михайло Коцюбинський "Літній день" 


Цей прекрасний літній день із нелегкого життя дівчинки Хариті, про яку написав Михайло Коцюбинський у своєму оповіданні "Харитя". 
Якщо тобі цікаво, послухай це оповідання:

Або прочитай:

Домашнє завдання: с. 150 - прочитай виразно.





29 квітня, середа

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні середа, 29 квітня і такі уроки:

1. ЯДС
2. Математика
3. Укрмова
4. Читання
5. Технології і дизайн

І як завжди, спочатку весела зарядка!




29.04.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема. Застосовуємо знання щодня: "Людина і природа навесні"

Згадай, що ти знаєш про весну:



Перейди за посиланнями:

1. Природа навесні

2. Діагностична робота "Я досліджую природні явища навесні"

Домашнє завдання



29.04.2020  УРОК 2. МАТЕМАТИКА

Тема. Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.

У зошиті запиши

29 квітня

Класна робота

1. Відкрий с.113 у підручнику. Переглядай відео. Виконуй завдання усно і письмово.

2. Попрацюй у друкованому зошиті:
с. 37 №134, 135, 137. Задачу №136 розв'яжи у класній роботі.

3. Домашнє завдання: с.113, задача 5(обернена).



29.04.2020   УРОК 3. Українська мова

Тема. Повторення вивченого з теми "Текст"

1. Уважно переглядай відео. Пригадуй, що ми вчили з тобою про текст.

2. Попрацюй у підручнику. Відкрий с.136 "Запитання і завдання для повторення". На всі питання відповідай усно.

3. Перейди за посиланнями: виконуй по 1 завданню

 3. Перейди за посиланням,  виконай тест:



29.04.2020   УРОК 4. Читання.

Тема. ДРУГ ПІЗНАЄТЬСЯ В БІДІ

 Леся Українка "Три метелики".

Відкрий с 151 у підручнику.
Переглядай відео і ти дізнаєшся, чому наш урок називається
"Друг пізнається в біді"



Домашнє завдання: с. 151-152 - виразно читати, відповідати на запитання.



29.04.2020  УРОК 5.Технології і дизайн

Тема. Робота з нитками. Виготовлення закладки для книжки (с.125).

Відкрий підручник на с. 125. Виконай завдання 3.








30 квітня, четвер

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні четвер, 23 квітня і такі уроки:
                   1. ЯДС
                   2. Математика
                   3. Фізкультура
                   4. Мистецтво
                   5. Мистецтво
                   6. Мистецтво

І як завжди, спочатку весела зарядка!



30.04.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема. ЛЮДИНА І ПРИРОДА ВЛІТКУ 

За якими прикметами дізнаються про прихід літа?

 Чому літні місяці отримали такі назви?

Твоє відкриття:
ПРИКМЕТИ ЛІТА
Ти дізнаєшся про явища, які відбуваються в неживій і живій природі влітку.

Відкрий підручник на с.124. Переглянь відео:


Попрацюй з підручником:
с. 124 - 126 - прочитай, спробуй відповісти на запитання.

Домашнє завдання: с. 124 - 126.



30.04.2020 УРОК 2. МАТЕМАТИКА

Тема. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

Запиши у зошиті
30 квітня
Класна робота

1. Переглядай відео, виконуй завдання усно та письмово:

2. Попрацюй у друкованому зошиті:
с. 38 №138.  Задачу №139  розв'яжи у робочому зошиті.

Домашнє завдання:
 с.114 №4 - усно, №5 - письмово


30.04.2020  УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА

Спочатку весела зарядка

А тепер трохи йоги

І веселий танок




30.04.2020   УРОК 4 - 6. Мистецтво (образотворче і музичне)

 Тема.   ЗУСТРІЧАЄМО ЛІТО! 
4. Симетричні зображення. Створення симетричного квітучого диво-дерева (аплікація)







5-6. Основні поняття: концерт, музична партія
Пісня "Рушничок", муз. А. Олєйнікової, сл. Є. Левченко - виконання
Українська народна пісня "Іди, іди, дощику..." розучування

Повторимо нотки:

Розігрій свій голосок:

Заспівай пісню:



Антоніо Вівальді "Гроза"



Українська народна пісня "Іди, іди, дощику..."


 І. Гайденко. Обробка української народної пісні «Дощик».





Співаймо разом!

Іди, іди, дощику

Українська народна пісня 
(в обробці Олени Берая)

Іди, іди, дощику, Зварю тобі борщику
В полив’янім горщику, Іди, іди, дощику,
Цебром, відром, дійницею Над нашою пашницею! Іди, іди, дощику, Зварю тобі борщику.
Іди, іди дощику, Зварю тобі борщику.
Поставлю під кутиком На терновім прутику.
Цебром, відром, дійницею Над нашою пашницею! Іди, іди, дощику Зварю тобі борщику. Іди, іди, дощику, поливай, Іди, іди, дощику, ти нас не минай.
Іди, іди, дощику, поливай, Іди, іди, дощику, ти нас не минай. Цебром, відром, дійницею Над нашою пашницею! Іди, іди, дощику, Зварю тобі борщику. Цебром, відром, дійницею Над нашою пашницею! Іди, іди, дощику, Зварю тобі борщику.












Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 КЛАС

 ВЕРЕСЕНЬ 01.09.2020 - 04.09.2020 07.09.2020 - 11.09.2020 14.09.2020 - 18.09.2020 21.09.2020 - 25.09.2020 28.09.2020 - 02.10.2020