Дистанційне навчання 2-А (23.03 - 27.03.2020)

23 березня, понеділок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні 23 березня, понеділок.
Чекаю тебе на уроках:
1. Я досліджую світ
2.ФІЗКУЛЬТУРА
3. МАТЕМАТИКА
4. Українська мова
5. ЧИТАННЯ

Почнемо з веселої зарядки!
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&feature=youtu.be


УРОК 1. ЯДС — №77-78
Тема. Які зміни відбулися в природі навесні? Чому назви весняних місяців такі промовисті?


ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО 1і 2






Виконай тест за посиланням: «Підсумок з теми Весна»
Домашнє завдання:
с. 106—прочитати, вивч. весняні явища, відповісти на питання.



УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА - 77
1. Спочатку розминка!
https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=youtu.be

2. А тепер трохи потанцюємо!
https://www.youtube.com/watch?v=I27aUaLjZuY&feature=youtu.be



УРОК 3. МАТЕМАТИКА - 103
Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.

І. Усний рахунок - виконай обчислення з відео  усно. Зупиняй відео для обчислення.
https://www.youtube.com/watch?v=JO9Y1mOPaIQ&feature=youtu.be

ІІ. Уважно переглянь відео. Виконуй завдання усно:
ІІІ. Робота з підручником і в зошиті.
   23 березня
Класна робота
с. 93 №2, 3, 5 - письмово, №4, 6 - усно.

 ІV. Робота в друкованому зошиті — с. 20 №70, 72.

 V. Домашнє завдання:
с. 93 №7, с.20 №71


УРОК 4. Українська мова
Тема. Види речень. Розповідні речення (впр. 303-308).
І. Переглянь відео


ІІ. Робота в зошиті.
    23 березня
Класна робота
Відкрий с. 109 у підручнику.
Вправа 303
1. Усно.
2. Усно.
3. Письмово.
4. Усно.
Вправа 304
1 - 2 - письмово
Вправа 305 - виконай усно
Вправа 306
1,3 - усно
2 - письмово
Вправа 307
1, 2 - усно
3 - письмово.

ІІІ. Домашнє завдання.
   23 березня
Домашня робота
      Вправа 308


УРОК 5. ЧИТАННЯ
Тема. Д. Чередниченко "Розмалюю писанку". Вірш напам'ять.


Писанка – символ життя, весни і сонця, який народився у прадавніх віруваннях українського народу.
Призначення писанки – вітати зі святом, бажаючи всього найкращого у житті: родючості, здоров’я, щастя, сили, краси... Писанкам надавали магічної сили і зберігали їх із надією, що вони принесуть щастя і добро, захистять людину від таких природних явищ, як грім, гроза, вогонь, паводки, а також від людських хвороб та хвороб свійських тварин. 
ЛЕГЕНДА
„...Минув уже третій день, як помер Христос на хресті. Уже третій день його Мати, Марія, журилася – не їсть і не п’є нічого. Жінки приходили до неї, хотіли потішити її, просили, щоб вона з’їла щось. Але Марія й далі нічого не говорила й нічого не їла. Бідна дівчина Ганя у неділю вранці, коли всі раділи, що Христос воскрес, взяла все своє добро – кілька яєчок – і пішла до Марії. - Маріє! Не плач, не сумуй, - просила вона. Хіба ти не знаєш, що твій син воскрес? Не сумуй, а радуйся, Маріє! Дівчина дала Марії свій подарунок – кошик із яйцями. Сльози радості потекли з Маріїних очей і впали на яєчка. І дивне диво сталося. Де впала сльоза з її святих очей, там на яєчках зацвіли квіточки, чарівні метелики, ясні зірочки...” Тому стали робити крапанки.
Прочитай вірш "Розмалюю писанку" на с.123

Спробуй вивчити вірш напам'ять.
Користуйся таблицею (мнемотехніка):
«Писанка», Дмитро Чередниченко
А можна ще й заспівати

Домашнє завдання: с.123 — вивчити вірш.


24 березня, вівторок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні вівторок, 24 березня і такі уроки:

1. Англійська мова 
2. Інформатика
3. Математика/додаткове заняття
4. МАТЕМАТИКА
5.Українська мова
6.Читання
І як завжди, спочатку весела зарядка!
УРОК 1. Англійська мова 
Тема. English with Smiling Sam 2. Unit 7. Lesson 3 p. 89 by Oksana Karpyuk

УРОК 2. Інформатика
Тема. Відкриття 24. Як підписувати малюнки в графічному редакторі?
с. 100 - 102


УРОК 3. МАТЕМАТИКА(дод.)
Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.
Уважно переглянь відео. Виконуй завдання письмово:
https://www.youtube.com/watch?v=foKTJ8EShII


Урок 4. МАТЕМАТИКА
Тема. Додаємо і віднімаємо числа різними способами
У зошитах пишемо
 24 березня
Класна робота
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Переглянь перше і друге відео.



З підручника с. 94
Приклади 4.

Далі працюємо усно – ВІДЕО «УСНИЙ РАХУНОК»

                Приклади 5
38+20+7=                92-70-5=
38+2+25=                92-2-73=
(30+20)+(8+7)=     (80-70)+(12-5)=


Домашнє завдання
  24 березня
Домашня робота: с. 21 у зошиті:
   Приклади 73
   Задача 74 (1 або 2)

Приклади 75 —усно

УРОК 5. Українська мова
Тема. Види речень. Питальні речення. Розділові знаки у кінці питального речення (впр.309 - 314).

І. Хвилинка каліграфії.
    24 березня
Класна робота
    Вправа 310
ІІ. Давай пригадаємо, що ми вчора дізналися про речення:
ІІІ. Робота в зошиті за підручником (с. 112 - 114)

Відкрий с. 112 у підручнику.
Вправа 309 виконай усно
Вправа 311 - виконай усно
Вправа 312 - виконай за зразком.
Вправа 313 виконай усно
Виконай вправу з відео письмово:


ІІІ. Домашнє завдання.
   24 березня
Домашня робота
      Вправа 314


УРОК 6. Читання
Тема. Клубочок із золотих ниточок. Леся Силенко "Сонечко", В. Сухомлинський "Цікавий клубочок". Акровірш. 

1.Розчитування



Ознайомся з біографією Лесі Силенко.
Рід Силенків веде свої витоки із древнього села Мисайлівка, що на Богуславщині. І сьогодні багато мисайлівчан мають прізвище, від якого віє силою.
Леся Силенко народилася 3 січня 1950 р. в сім’ї Сави і Соні Силенків. Крізь ліс, через річку Рось щодня ходила до школи в с. Дибенці. Уроки любила вчити в лісі. Кохалася у квітах. Чиїх назв не знала, – придумувала сама. Зростаючи у традиційній українській родині, дівчина перейняла від батьків загострене почуття справедливості. Стан своєї душі прагнула передати в пісні, малюнку, поезії.
Запам’яталося, як ходили дитячою ватагою в ліс і побачили мурашник. Леся всіх зупинила й загадала шукати мурашину доріжку, щоб ніхто не наступив, бо мурахам буде боляче. Коли хтось вередував, тут же вигадувала для нього іграшку з соснової кори, схожу на коника. Так зацікавила дітей, що всі почали шукати “іграшки” й фантазувати.
1.      Прочитай вірш "Сонечко"на с.124.
2.      Дай відповіді на запитання.
3.      Відгадай загадку.
Леся Силенко написала збірку віршів для дітей "Котився клубочок".
Ти можеш прочитати ці твори .
"Мрія" ДН - 2-І Українська мова. Читання

НА СВІТАНКУ
Зелений автобус їхав зеленим лісом.
Стрибали зелені коники
У зелену траву.
А з-поза лісу
Викотилось сонечко
І всіх позолотило.
ЛІТО
На причілку сиділо літо.
Прийшла кицька
Хвостиком призьбу змітати.
— Хто ти, що робиш? —
Питає.
— Літо я,— каже літо,—
З сонечком розмовляю.
БІЛЯ РІЧКИ
Прийшли до річки дві верби
З маленьким вербенятком.
Прийшла калина зі своїм
Малим калиненятком.
Прийшла і вільха з вільшеням,
Тополя з тополятком.
Та й залишились тут усі,
Щоб потім гаєм розростись,
Зеленим гаєм стати.
ХТО ТАМ?
— Хто там, хто
Заглядає у вікно,
Чи не вовк?
Хто там, хто
Завиває під вікном,
Чи не вовк?
— Ні, то гілка
Махає листком.
Ні, то вітер
Гасає селом.
Ніч осіння
Стоїть під вікном.
В темнім лісі блука
Сірий вовк.
ВЕЧІР
На покошені трави
Уляглась
Тиха спека.
Ходить вечір
Чорнявий,
Як поважний лелека
Верби
Коси розчісують
Над водою
В ставку.
Спить калачиком
Місяць,
Наче котик
В кутку.
ВПАВ ЛИСТОК КЛЕНОВИЙ
Пада лист кленовий
В лісове озерце,
Плава, ніби човник.
Човник золотий.
Де ж ти,
Де, Телесику,
Срібне де весельце?
Принесла кулешику
Припливи,
Приплинь…
ДОЩ
Сині-сині йдуть дощі,
Сірі-сірі вже кущі.
З листопадових дібров
Сірий вовк до нас прийшов.
Каже: «Де мені подітись,
Що бояться мене діти,
А я — добрий сірий вовк,
Під дощем під синім змок».
КОЛИСАНКА
Люлі-люлі, спатоньки,
Нічка йде до нас.
Люлі-люлі, спатоньки
Час, дитино, час.
Зачиняє сонечко
Золоте вікно.
На городі соняшник

Вже заснув давно…


"Мрія" ДН - 2-І Українська мова. Читання

Сухомлинський Василь Олександрович
(1918-1970)
Педагог, публіцист, письменник

Прочитай казку Сухомлинського "Цікавий клубочок" на с. 125.
Дай відповіді на запитання після тексту.
На с.125 прочитай акровірш і встав пропущені слова.
Прочитай слово, яке вийшло.
Чи є це слово спільним для двох текстів?

Виконай тест. В. Сухомлинський "Цікавий клубочок" 

Домашнє завдання: 
с. 124-125 - прочитай, дай відповіді на запитання.

БАЖАЮ УСПІХІВ. ДО ЗАВТРА.

Дорогі мої учні, ви сьогодні молодці, гарно попрацювали. Якщо не встигли виконати якесь завдання чи тест — не біда. Ніякої паніки. Ми тільки вчимося. Завтра буде легше. 


25 березня, середа

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні середа, 25 березня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Укрмова
4. Читання
5. Технології і дизайн

І як завжди, спочатку весела зарядка!

УРОК 1. ЯДС
Тема. Які примхи погоди підготувала весна? №79


1.     Переглянь презентацію. Читай уважно!

2.     Прочитай матеріал підручника на с. 107, дай відповіді на запитання.

3.   Перейди за посиланням, виконай тест. Погода навесні

Д/з: с. 107, читати, відповідати на запитання.



УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Досліджуємо задачі на зменшення чи збільшення числа на кілька одиниць у непрямій формі.
1. Уважно переглянь мультфільм.

2. Робота в зошиті.
 25 березня
Класна робота
2 4 6 8 (знайди закономірність, продовж до кінця рядка)

Розв'яжи задачі №1 (дві задачі), №2 (дві задачі), №3 (дві задачі) зі с. 95 підручника.

3. Перейди за посиланням, виконай тест.


Д/з: с.22 №76, №78


УРОК 3. Українська мова
Тема. Види речень. Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці спонукального речення (впр.315 - 320).
 Запиши у зошиті
25 березня
Класна робота
1. Переглядай відео, виконуй завдання:

2. Робота в зошиті за підручником (с. 114 - 116)
Вправа 316 - письмово
Вправа 315 - усно
Вправа 317: 1, 2, 3 - усно; 4 - письмово.
Вправа 318 - прочитай. Завдання 2, 3 виконай усно.
Вправа 319: 1, 2, 4 - усно; 3 - письмово
Вправа 320 - виконай завдання до вправи на листочку (малюнок)
Домашнє завдання: с. 110 впр. 305 - усно, впр. 318 (1).



УРОК 4. Читання.
Тема. В. Підпалий.Гуси. Павло Тичина. А я у гай ходила.

Володимир Олексійович Підпалий - Біографія
Володимир Олексійович Підпалий
Прочитай вірш "Гуси" на с. 125-126.
Ще раз перечитай вірш виразно.
Спробуй його продовжити.
Прочитай загадки і відгадай їх.
Спробуй за аналогією скласти свої загадки.
Попрацюй над скоромовкою.
Прочитай її кілька разів, кожного разу пришвидчуйся.
  Павло Тичина   “А я у гай ходила”
"Мрія" ДН - 2-І Українська мова. Читання
"Мрія" ДН - 2-І Українська мова. Читання
"Мрія" ДН - 2-І Українська мова. Читання

Послухай вірш Павла Тичини "А я у гай ходила"

Вірші Павла Тичини покладені на музику. 

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
С. 126 - виразно прочитай, с. 127- дай відповіді на запитання.
Домашнє завдання: с. 125 - 126 - виразно читати, с.126 - вивч. вірш напам'ять.


УРОК 5.Технології і дизайн

Тема. Виготовлення аплікації з ватних паличок «Вербові гілочки»

Відкрий с. 111 у підручнику Я досліджую світ, частина 2.
Виконай завдання 3.
Можеш скористатися відеопідказками.
Подивися відео, вибери і виконай ту роботу, яка тобі сподобалась найбільше.

БАЖАЮ УСПІХІВ!





26 березня, четвер

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні четвер, 26 березня і такі уроки:
1. ЯДС
2. Математика
3. Фізкультура
4. Мистецтво
5. Мистецтво

І як завжди, спочатку весела зарядка!

УРОК 1. ЯДС
Тема. Як звички впливають на твоє здоров’я? №80, 81

ЩО ОЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ»?

І. Уважно подивися відеоролик.

ІІ. Отже, сьогодні про корисні і шкідливі звички.

ІІІ. А тепер попрацюй з підручником:
с. 108:
1. Вивчи, шо таке ЗДОРОВИЙ спосіб життя.
2. Прочитай статтю підручника.
3. Досліди свої корисні і шкідливі звички.
4. Дай відповіді на запитання.

ІV. Перейди за посиланням, виконай тест 
Здоровий спосіб життя

V. Домашнє завдання:
с. 108 — прочитай, дай відповіді на запитання.



УРОК 2. МАТЕМАТИКА
Тема. Досліджуємо задачі.

І. Робота в зошиті.
  26 березня
Класна робота
Графічний диктант «Квіточка» – відео 1.

ІІ. Відкрий відео 2. Запиши в зошит вирази у 2 стовпчики,  постав знак >, < чи =.

ІІІ. Робота з підручником — с. 96:
                  Задача 1
              Приклади 2
Завдання 3 — усно.

ІV. Домашнє завдання:
с. 23, № 80, 81
     26 березня
Домашня робота



УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА

І. Розминка

ІІ. А тепер трохи потанцюємо


УРОК 4. Мистецтво (образотворче)

Тема. Чарівні перетворення. Декоративно-прикладне мистецтво

І. Переглянь відео 1.

ІІ. Робота з підручником. С. 86-87

ІІІ. Переглянь відео 2, виконай малюнок.

УРОК 5.Мистецтво (музичне)
Тема. Чарівні перетворення
Основні поняття: тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (гобой, кларнет).

І. Тембр – відео 1


ІІ. Регістр
В музиці регістр —
1. Ділянка звукового діапазону музичного інструмента або співацького голосу, що мають один тембр.
2. Група труб (в органі), струн (на клавесині), язичків (в акордеоні) тощо, що мають різну висоту звуку, але однаковий тембр.

 ІІІ. Оркестр
Оркестр - це велика група музикантів, що грають на різних інструментах.

Сьогодні ти познайомишся з чарівною симфонічною казкою Прокоф'єва "Петрик і вовк"

Вашій увазі вистава Британської Королівської балетної школи за симфонічною казкою С. Прокоф'єва « Петрик і вовк».
Приємного перегляду!


27 березня, п'ятниця

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні п'ятниця, 27 березня і такі уроки:

1. Математика
2. Англійська мова 
3. Укрмова
4. Укрмова
5. ФІЗКУЛЬТУРА
6. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&feature=youtu.be

УРОК 1. МАТЕМАТИКА
Тема. Порівнюємо математичні вирази.

1. Усний рахунок – переглянь відео . Це усно.

2. Робота в зошиті
          27 березня
      Класна робота
Графічний диктант «Білочка»

3. Робота з підручником,  с. 97

Приклади 1 — письмово;
Приклади 2 — усно, розгадай секрет (підказка — спосіб округлення);
Приклади 3 — письмово, випробуй себе;
Приклади 4 — письмово;
Задача 5 — поміркуй, розв'яжи виразом.

4. Робота в друкованому зошиті — с. 23 №82, 83

УРОК 2. Англійська мова 
Тема. English with Smiling Sam 2. Unit 7. Lesson 4 p. 90 by Oksana Karpyuk


УРОК 3. Українська мова
Тема. Головні слова в реченні (впр. 321 - 326)

1. Робота в зошиті.
   27 березня
Класна робота
Вправа 322
Вправа 321, завдання 1, 2, 3 - усно.
Вправа 323, виконай письмово завдання 4.

2. Уважно подивися відео.


3. Виконай у зошиті завдання з картки 1.
Впр. 23 — спиши, підкресли головні слова в реченнях.
Впр.24 — випиши підмет і присудок.

4. Перейди за посиланням, виконай тест.
Головні слова в реченні

Домашнє завдання:
   27 березня
Домашня робота 
Виконай завдання з картки 2.


УРОК 4. Українська мова
Тема. Головні слова в реченні (продовження)
1. Попрацюй у зошиті
   27 березня
Класна робота

За зразком каліграфічно пропиши рядок літери Жж. 



1. Повтори і закріпи вивчене про підмет і присудок — головні слова в реченні.



Вправа 1 – картка 1 – запиши в зошит.

Вправа 2
Спиши, підкресли підмет і присудок.



УРОК 5. ФІЗКУЛЬТУРА


Повторимо танок роботів.


УРОК 6. Читання
Тема. Коло читання. Час поезії. Читання, складання віршів.
Розчитування

Прочитай вірші
ПРО ДРУЖБУ
В житті усім потрібна дружба:
І для розваг, і для журби, й для служби.
Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,
В пригоді завжди захищати,
Слід жарти друга розуміти
Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,
Потрібно виявить терпіння.
При сварці – швидше помиритись –
Не варто з друзями сваритись.

ПРО ДРУГА
Твій друг
тобі віддасть усе:
і свій квиток на карусель,
і цвях, і ґудзик, і літак,
та не за щось —
а просто так.

І збільшувальне скельце,
найкраще у дворі,
твій друг
зі щирим серцем
тобі віддасть — бери!

І ти нічого не жалій —
ніколи і нітрохи!
І навіть
м'яч футбольний свій
віддай, як друг попросить.

І посміхнеться друг тобі —
аж схочеться співати.
І ти подумаєш тоді:
«Як-гарно — дарувати!..»


СОНЕЧКОВА МАМА
Вмиває кішка кошенят,
Вмиває кізка козенят.
Мене водою з милом
Щоранку мама миє.

І чистим сонечко встає
Щодня з-за небокраю…
І в нього, мабуть, мама є,
Бо хто ж його вмиває?

ШПАК ТА БІЛКА
Поки шпак літав у вирій,
встигла білочка прудка
поселитись у квартирі
у шпака-мандрівника.

Не страшні їй завірюхи,
не страшні морози злі –
у шпаківні тепло й сухо,
ще й запаси чималі

і горішків, і насіння,
і шишок, і всяких страв,
що торік у дні осінні
білчин рід увесь збирав.

Сніг розстав, струмки, мов ріки.
Дні погожі та ясні.
Із далекої мандрівки
шпак вернувся навесні.

Білка дякувала щиро
за притулок. Іч яка!
Знов проситись на квартиру,
мабуть буде до шпака.

ШВИДКО ВІДПОВІВ
Коли прийшов зі школи внук,
Дідусь щоденник взяв до рук:
— За віщо двійку ти схопив?
— За те, що швидко відповів...
— За те, що швидко? — гримнув дід.
За це ж п'ятірки ставить слід!
— Та що ви, діду, кричите?
Сказав я швидко, та не те...

ДЕ НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ НА ЗЕМЛІ
Де зелені хмари яворів
Заступили неба синій став,
На стежині сонце я зустрів,
Привітав його і запитав:
— Всі народи бачиш ти з висот,

Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший на землі народ?
Де ж найкраще місце на землі? —
Сонце усміхнулося здаля:
— Правда, все я бачу з висоти.

Всі народи рівні. А земля
Там найкраща, де вродився ти!
Виростай, дитино, й пам'ятай:
Батьківщина — то найкращий край!

МРІЇ
Ще не був я у столиці.
Мчать без мене поїзди...
А дорога так і сниться —
лиш на Київ, лиш туди!..

Київ з Львовом - брат із братом.
Я це знаю, тим горджусь.
Я про Київ чув багато,
а в мандрівку не зберусь!..

І не бачу перепони,
у дорогу й нині б встиг!
Знов матуся заборонить,
скаже: «Трішки підрости...»


Можливо ти сам складаєш вірші?
Запиши свій вірш в читацький щоденник, а пізніше сам його нам прочитаєш.
Творчих тобі успіхів.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 КЛАС

 ВЕРЕСЕНЬ 01.09.2020 - 04.09.2020 07.09.2020 - 11.09.2020 14.09.2020 - 18.09.2020 21.09.2020 - 25.09.2020 28.09.2020 - 02.10.2020