ВЕРЕСЕНЬ 07.09.2020 - 11.09.2020

ВЕРЕСЕНЬ

Подорожуємо і відкриваємо світ



07.09.2020 - 11.09.2020

Тиждень 2. Шкільний світ

7 вересня, понеділок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні понеділок, 7 вересня і такі уроки:

1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Фізкультура
4. Математика
5. Літературне читання

07.09.2020  УРОК 1. Українська мова

Тема. Наголос. Перевірка за орфографічним словником.

     Мета. Ознайомити учнів з рядом слів, правопис яких здійснюється не за

            правилами;

            прищеплювати потребу і вміння користуватися орфографічним словником;

            розвивати зв’язне мовлення;

            виховувати культуру мовлення;

               виховувати повагу до людей праці.

I.      Організація класу.

Діти, який у нас урок?

Хочу побажати вам гарного уроку.

Щоб було цікаво всім нам працювати,

Щоб хотіли дуже всі відповідати.

Щоб допомагало вам вміння міркувати

І високі бали легко заробляти.

II.    Актуалізація опорних знань.

Почнемо урок з повторення абетки. Пригадаємо назви  букв та порядок їх розміщення в алфавіті. Назвіть «ланцюжком» алфавіт.  Запишіть прислів’я, підставивши замість цифр порядкові букви з алфавіту.


22  23  1  21  1  18  18  33     12     23  21  24  6      6  19     17  7  23  11      3  7  6  24  23  31.


Старання                  і      труд          до      мети      ведуть. 

Як ви розумієте це прислів’я?

ІІІ. Удосконалення каліграфічних навичок.

Якщо сядемо красиво,

То напишемо на диво

Чисто, рівно і красиво.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Починаємо писать.

Ручку вправо поверніть.

 Зошит гарно покладіть.

І рівненько напишіть.

Т  Те  То  Тр  Тв  Та  Ть   ведуть6 букв, 5 звуків. 

Старанність і труд до мети ведуть.

Ø Підкреслити основу речення

ØЗнадіть слово з ненаголошеним   е  , яке не перевіряється наголосом.

перевірні слова.

IV.     Поетична хвилинка

Складіть вірш за поданими римами:

------------------------- школа,

------------------------ простора,

------------------------ вітає,

------------------------ навчає.

(Слова для довідки: рідна, наша, світла, та,

 

радо, нас, грамоти).


V.  Повідомлення теми  й мети уроку.

Сьогодні ми будемо вчитися правильно вимовляти  слова з ненаголошеними    е  , и   а правопис будемо перевіряти за орфографічним словником.

Знаю

Щоб перевірити слова з ненаголошеними е та и , треба змінити слово або дібрати спільнокореневе

Хочу знати

Чи всі слова з ненаголошеними е та и можна перевірити наголосом

Вивчу

Слова з ненаголошеними е та и з орфографічного словника



VI. Цікавинка

Букви «е» та «и» - маленькі, чарівні дівчатка з казкової країни Орфографія. Вони надто вередливі і завжди сперечаються одна з одною, щоб зайняти те чи інше місце у слові. Давайте, дітки, спробуємо їх примирити. Допоможемо їм знайти свої місця. Добре?

Вам необхідно вставати у слова пропущені букви

З…лений, з…ма, в…селка, кр…чить.

А тепер зробимо висновок: за яким правилом букву «е» чи «и» писати в ненаголошеному складі?

    VIІ. Прийом ейдетики. Словникова робота.

Уяви, щоб запам’ятати!

ü Ви відкриваєте двері школи, а замість водопроводу перед вами викопана й захищена від обвалу яма для добування води з водоносних шарів землі – криниця.

ü Повертаєте у бік свого класу, і до вас доноситься знайома вашої улюбленої пісеньки – мелодія. 

ü Відкриваєте двері класу, а перед вами велика присадибна ділянка їз сінокосом і фруктовим садом  - левада.

ü Сідаєте за парту, відкриваєте портфель, а там довгаста коробочка для зберігання учнівського приладдя – пенал.

А тепер уявіть маршрут нашого руху і запишіть слова у зошит. Поставте наголос. Чи можна в цих словах перевірити ненаголошені е та и наголосом?


Фізкультхвилинка


VIІІ.Закріплення  матеріалу

 

§   Перевірка ненаголошених  е   ,   и   шляхом словозміни  

До поданих слів доберіть перевірні, визначте наголошений склад, підкресліть пропущені букви.


§          §  Перевірка ненаголошених шляхом добору спільнокореневих слів  

    

       §  Перевірка ненаголошених за словником


     Очерет, апельсин, черемха, директор, горизонт. 

  Давайте згадаємо правило про вимову ненаголошених голосних звуків,   яке ми вивчили в 2 класі:

            ü Наголошені звуки   [е]   та   [и]  вимовляються чітко.


    ü Ненаголошений звук   [е]   у вимові наближається до  [и]   : озеро, степи. 


    ü Ненаголошений звук  [и]   у вимові наближається до  [е]   : листок, життя.

   Виконаємо звуковий аналіз слів: озеро і листок.  
   
   IХ.     Рефлексія уроку

Ось за хвилину ви почуєте дзвінок,

І я скажу: «Закінчився урок!»


 Як перевірити ненаголошені е, и  в корені слів?

Х.     Оцінювання учнів

ХI.     Домашнє завдання

 Запиши слова у 2 стовпчики: 

І - перевіряю зміною слова,           ІІ - перевіряю за словником.



07.09.2020  УРОК 2. Англійська мова



07.09.2020  УРОК 3. Фізкультура

Тема. Інструктаж  за інструкцією. Дихання під час виконання фізичних вправ. Загальнорозвивальні   вправи   з м’ячами. Рухлива гра «Чотири стихії».

Завдання уроку :

1. Навчити правилам виконання ігор.

2. Закріпити техніку виконання загально розвивальних вправ.

3. Сприяти розвитку рухових якостей використовуючи рухливі ігри.


Зміст

Дозування

Організаційно методичні вказівки

 

1.Підготовча частина

(10-12 хв)

 

1.

Організація класу

1) шикування

-"В одну шеренгу СТАВАЙ!"

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"ВІДСТАВИТИ!"

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"СТРУНКО!"

2) привітання

-« Добрий день!»

3) повідомлення завдань уроку

-"ВІЛЬНО!"

Сьогодні на уроці ми закріпимо техніку виконання стройових вправ, виконання загально розвивальних вправ ,будемо виховувати фізичні якості. Для того щоб на сьогоднішньому уроці все було добре і ніхто не травмувався вам треба уважно мене слухати і  виконувати все те, що я буду говорити.

45 сек –

1 хв

Усі учні повинні швидко стати за зростом ліворуч від учителя на одній лінії і прийняти стройову стійку. Треба чітко повернути голову вперед або підвести її та прийняти стройову стійку.

2.

Стройові вправи: повороти на місці.

- « Ліворуч!»

- «Раз!», «Два!»

- « Праворуч!»

- «Раз!», «Два!»

 

1 хв

4-5 раз

4-5 раз

Поворот виконується на п'яті лівої ноги й носку правої в бік лівого плеча. Роби це в такому порядку: на рахунок «раз» повернись ліворуч на лівій п'яті, а на рахунок «два» праву ногу пристав до лівої. Під час повороту руки притисни до тулуба.

3.

Ходьба і її різновиди.

-         звичайна.

-         « Кроком руш !»

- навшпиньках

-«Піднялись на носки!»

- на пятках

- на зовнішній стороні ступні

- на внутрішній стороні ступні

- звичайна

- перекати з п’ятки на носки

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

Голову тримай   прямо,   плечі   розведи   і  трохи   відведи назад, живіт підтягни, дихай вільно. Не ставайте близько один до одного, тримайте інтервал. Спини тримайте рівно.

 

4.

Біг і його різновиди

- звичайний

« Бігом руш!»

- правим боком вперед

-  лівим боком

- біг з підскоками

1 хв

 

 

 

Вдих – видих – стежимо за нашим диханням, утримаємо дистанцію в 1,5 кроки. Виконання фронтальне.

5.

Вправи на відновлення дихання

- звичайна ходьба  « Кроком руш!»

«Руки через сторони вгору - вдих . Опустити руки вниз – видих.»

45 сек

 

При ходьбі досягти повного відновлення дихання. Темп виконання повільний.

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Загально розвивальні вправи.

1.) В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.

1-  нахил голови ліворуч

2-  нахил голови праворуч.

3-   нахил голови назад.

4-   нахил голови вперед

 

2) В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс :

1,2- колові рухи голови вліво

3,4 – колові рухи голови вправо

 

3) Стійка ноги нарізно:

1 – руки в сторони

2 – руки вперед

3- руки вгору

4- руки через сторони

У вихідне положення

 

4) В. п. – стійка ноги нарізно:

1-4 – колові рухи вперед руками,

5-8 – Колові рухи руками назад

 

 5) В. п . – стійка ноги нарізно, руки вгору

1-3 – три нахили  пружинячі ліворуч

4- В. п.

5- 7 – три нахили пружинячі праворуч

8- В. п.

 

6) В. п. – широка стійка, руки вгору:

1-4 колові оберти тулуба ліворуч

5-8 – те саме тільки праворуч

 

7) В. п. – стійка ноги нарізно:

1- нахили ,руки в сторони;

2- В.п.

3- нахил , руки в сторони;

4- В.п.

 

8) В. п. – руки на пояс:

1-3 – випади уперед лівою

4 – зміна положення ніг

5-7 те саме правою

8- В. п.

 

9) В. п. – ноги нарізно:

1- 3 – три присідання

4- В. п.

 

10) В.п – основна стійка

1-4 – стрибки на правій нозі;

5-8 – стрибки на лівій;

9- 12 – стрибки на обох ногах

 

Вправи на відновлення дихання

В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.

1,2 — дугами через сторони руки вгору навхрест, потягнутися, подивитися на руки (вдих),

3, 4 — в.п. (видих).

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки не згинати, спини вирівняли , тримаємо рівновагу. Метод організування діяльності фронтальний. Темп виконання – середній.

 

 

Лікті тримати прямо. Темп виконання середній.

 

 

Руки в ліктях не згинати. Інтенсивне виконання вправи.

 

 

 

 

Спосіб виконання вправи  одночасний . Темп – середній.

 

 

Темп виконання середній . Нахиляючись ноги не згинаємо. Темп середній

 

 

 

 

Темп – середній.

 

 

 

 

 

Темп виконання – середній.

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Основна частина уроку

Рухливі ігри

„Чотири стихії“

Креслиться коло, за його кордон встають гравці, а в середину - ведучий. Він кидає м'яч комусь із гравців, вимовляючи при цьому назва однієї з чотирьох стихій: „земля“, „вогонь“, „вода“, „повітря“. Гравцям, піймавши м'яч, потрібно назвати живу істоту, для якої названа стихія є домом. У відповідь на слово „земля“ має бути названа будь-яка наземна тварина або рослина. Наприклад, вовк, корова або тополя. Якщо буде названа „вода“, гравець повинен згадати мешканців річок, озер, морів, океанів і боліт. Тут доречно буде згадка і пічкура, і кита, і акули, і бугая. Ведучий крикнув „повітря“ – потрібно назвати птицю або комаху. А ось при слові „вогонь“ гравцеві нічого кричати не потрібно. Він повинен просто підняти руки вгору і повернутися навколо себе. І при цьому ворушити пальцями рук, імітуючи язики полум'я. Гравець, який помилився і в стихію води „направив“, наприклад, зайчика, вибуває з гри. Важлива деталь: не можна повторювати назви птахів, тварин і риб за іншими гравцями. Якщо вже була названа щука, то ніхто з гравців її більше називати не повинен.

3.Заключна частина.

1)  шикування в одну шеренгу

 « В одну шеренгу шикуйсь!»

- вправа на увагу

“Заборонений рух”

-         підсумок уроку

« Рівняйсь! , струнко!»

-          «До побачення!»

Організований вихід з майданчика!

30 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5 хв.

 

 

Описание: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReea_AiCwm4G0JKTEOZGQBL-GuF_lVHaFpjct905Yi9d1gMUFz1w

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей.

Вчитель дає елементарні  завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.









07.09.2020  УРОК 4. Математика

Тема. Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок.

     Мета.узагальнити й систематизувати знання учнів про нумерацію чисел першої сотні; актуалізувати поняття одноцифрового і двоцифрового числа, розв'язування простих задач на додавання і віднімання;  розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання:  мультимедійний комплект, презентація




Хід уроку

1.     ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

2.     МНД (мотивація навчальної діяльності)

3.     АОЗ (актуалізація опорних знань)

Слайд 4-9.  Усний рахунок.  Робота з цеглинками  LEGO. Обери потрібну цеглинку.

4.     ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Демонстрація навчальної презентації.  

Слайд 10. Назви та запиши всі двоцифрові числа, які мають 6 десятків.

Слайд 11. Каліграфічна хвилинка.

Слайд 12. Рухлива вправа

Слайд 13 . Розв’яжи вирази. № 37 с 8

Слайд 14 . Пригадай, як називають числа  при відніманні. Назви числа пропущені в таблиці. Як знайти невідомий від’ємник?  №38 с 8

Слайд 15-16.  Розв'яжи задачу. Коли із сітки дістали 5 м’ячів, там залишилося ще стільки ж. Скільки м’ячів було в сітці спочатку?  №39 с9

Слайд 17.  Фізкультхвилинка



Слайд 18-19. Розв’яжи задачу.  Коли в саду зібрали врожай із 15 яблунь, залишилося зібрати плоди  ще з решти 20 яблунь.  Скільки яблунь росте в саду?  №40 с 9

Слайд 20.  Склади задачу солодощі, у якій потрібно знайти невідоме зменшуване. № 41 с 9.

Слайд 21. Назви числа, пропущені в рівностях. №42 с 9.

Слайд 22 . Рухлива вправа

Слайд 23. Виміряй довжину кожного відрізка. Побудуй відрізок , довжина якого дорівнює сумі  довжин цих відрізків.   №43 с 9.

Слайд 24. Домашнє завдання

5.      ЗВ (закріплення вивченого)

6.     Підсумок

7.     Рефлексія



07.09.2020  УРОК 5. Літературне читання

Тема. Краплина роси. Василь Сухомлинський

     Мета.вчити бачити красу у довкіллі, прогнозувати погоду, складати казки на основі власних спостережень у природі та прочитаних творів; розширювати і уточнювати уявлення учнів  про росу як явище неживої природи, про характерні властивості водяної пари; формувати уміння спостерігати, порівнювати, робити висновки,   розвивати уяву, фантазію образність мовлення; викликати бажання берегти довкілля, виховувати любов до природи.

                                                 Хід уроку.

І.Організація учнів до уроку.

1.Розминка.Привітання  (імітація рухів).

- Сонечко встало сьогодні дуже рано і посилає вам свій промінець, вітаючись з вами. Тож давайте і ми привітаємося з ним.

 

«Промінь падає в долоні – другу посміхнись.

Очі у небес бездонні – за руки візьмись.

Шелестить над нами листя – весело стрибай.

Хвиля мружиться іскристо – тож і ти моргай!

 

Задощила раптом хмарка – руки підставляй.

Потім знову стало жарко – голову сховай.

А он пташечка злетіла – в небо задивись.

Пісня лине понад світом – другу посміхнись!»

 

2.Повторення правил поводження в довкіллі.

-Голосно в довкіллі не розмовляй, не рви рослин, не турбуй тварин.

-Не торкайся руками незвичайних предметів.

-Працюй на робочому місці, не відходь від нього без дозволу.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

 

1. Бесіда.

- Сьогодні проводимо урок мислення серед природи не випадково. Яке свято відзначаємо 28 вересня? (День народження В.О. Сухомлинського).

- Що вам відомо про життя і творчість В.О.Сухомлинського?

- Жив на свiтi педагог, учений, письменник Василь Олександрович Сухомлинський.  Вiн дуже любив дітей і написав для них багато-багато оповiдань та казок про ласкаве сонечко, м’яку травичку,  краплинку рои,про працелюбних мурашок i веселого метелика, про зайчика-хвалька та голосистого півника, про ласкаві маминi руки i добру бабусю. Вiн писав казки про доброту, бо сам був доброю людиною i дуже хотів, щоб ви, дiти, виросли добрими, чуйними, працьовитими. Великий учитель любив проводити уроки серед природи, вчив своїх школярів складати казки.

 

ІІІ.Повідомлення теми і завдань уроку.

ІV. Робота над темою уроку.

1) Спостереження учнів. Бесіда.


-Який дивовижний сьогодні ранок! Помилуйтеся ним. Що надає йому незвичності? (Прозоре повітря, чисте небо, сонечко.)

-Погляньте навколо – виблискують намистинки. Це, напевне, нічка їх загубила. Давайте намистинки позбираємо, нічці віддамо. Чому не можна позбирати? Так, діти, ці намистинки – не що інше, як краплини роси. Ранкова роса – на гарну погоду.

-Перевіримо це сьогодні. Придивіться до краплинок. Які вони? (Великі, прозорі, чисті, блискучі, гарні.)

-Чим більша роса вранці, тим більше надій на хорошу погоду й щедрий урожай. Чи можна росинки назвати сестричками? Чому? (Вони схожі між собою.) І схожих між собою людей порівнюють з росинками. Тоді кажуть: «Схожі, мов дві краплі роси».

2) Вірш Ганни Чубач «Роса»

Ой краса! Ну й краса!

Вранці випала роса:

На деревах,

На траві,

Навіть на камінчиках

Всі краплинки, як живі,

 В голубих промінчиках.

Сяють, усміхаються,

Скрапують, зливаються.

І радіють на листках,

І вкривають сріблом дах.

 

4) Хвилинка фантазій.

- Де випала роса?

– Чи доводилося вам спостерігати таку картину, яку зображено у вірші?

– Чим милується авторка твору? Як описує росу?

Які слова,  допомогли вам побачити колір, відчути рух?

- Чому краплинки, як живі?

- Як ви гадаєте, чому радіють краплинки?

- Як розумієте вислів «І вкривають сріблом дах»?

 

5)Слухання казки В.О. Сухомлинського «Краплина роси».


6)Бесіда за змістом.

-На чому утворилася роса? (На різних предметах, на рослинах.)

-А чи є крапельки роси на землі, стежинці? (Ні.)

Молодці, роси не буває на землі. Земля довго зберігає сонячне тепло.

- У який час буває роса? (Вранці, ввечері.)

-Чому ж з’явилася роса? Увага! Відкриваємо ТАЄМНИЦЮ РОСИ!

-Пригадайте, яким був вчорашній день. (Тихим, безхмарним, теплим.)

-А ніч була тиха і ясна, зоряна. Вночі не світить сонечко, тому стає прохолодно. Всі предмети й рослини також охоло­джуються. Тільки земля зберігає Сонячне тепло, охолоджується повільно. У повітрі є певна кількість водяної пари. Її, як і повітря, не видно. Коли повітря зустрічається з холодною поверхнею, то частинка вологи залишається на цій поверхні. Це і є роса. Земля зберігає тепло – на ній роси немає, а рослини охолонули – на них вона утворилася. Крім цього, частинка вологи вироблена самою рослинкою. Водичка проходить через маленькі отвори листочка.

7)Спостереження у природі.

-Придивіться до листочка подорожника. На що схожа росинка? (Намистинку, краплинку, діамант, кульку, ґудзичок, монетку.)

-Що робить рослинка? (Лежить, радіє, усміхається.)

-Коли вона усміхається, то яка рослинка? (Добра, хороша, ніжна.)

-Лежить на листочку росинка, мов намистинка. Доторкнусь до листочка. Що зробила росинка? (Впала, скотилася, злилася, скрапнула.)

-Покотилася росинка, мов кулька світленька, не змочивши листочка. Доторкніться і ви до травинок. Струсіть їх легенько. Попадали росинки на землю, напоять її водичкою. Струсіть росинки собі у долоньку. Понюхайте їх. Який у них запах? Вмийте личко. Колись у давнину люди вранці босими по росі ходили, щоб бути здоровими, всі хвороби здолати. Росою очі промивали, її пили, вмивалися, щоб вродливими бути. Росу пташечки, бджілки, метелики п’ють. Всім потрібна роса. Корисна вона, цілюща.

-А зійде сонечко – пропадуть росинки. Де ж вони подінуться? Правильно, сонце нагріє росинки-краплинки, і вони перетворяться на легеньку пару – випаруються.

-То що ж таке роса, діти?  Правильно, чарівниця-вода.

 8)Фізкультхвилинка.

Пограємося (діти супроводжують гру відповідними рухами).

Водичко, водичко,

Вмий моє личко.

Щоб очі блистіли,

Щоб щічки розовіли.

Щоб ручки були чистенькі,

А ми були гарненькі.

9)Складання казок учнями «Подорож краплинки» на основі  спостережень у природі і прочитаних творів.

А) Бесіда

- Які типи казок ви знаєте?

- Яким текстом є казка?

- Чим казка відрізняється від оповідання?

-З яких частин складаються казки?

-Якими словами починаються казки?

Б) Складання і записування казок.

 

V.Підсумок уроку.

1.Учні зачитують складені казки.

VI. Домашнє завдання:

С.8 - виразно читати, скласти казку про подорож краплинки.



8 вересня, вівторок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні вівторок, 8 вересня і такі уроки:


1. ЯДС
2. Інформатика
3. Математика
4. Українська мова
5. Літературне читання

08.09.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема. Потреби людини. Від чого залежить твоє здоров’я?

Мета.Ознайомити учнів з чинниками, що впливають на їхнє здоров’я, формувати в учнів мотивації дбайливого ставлення до життя і здоров’я; розвивати уяву  дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, виховувати бажання берегти життя та здоров’я.  

08.09.2020  УРОК 3. Математика

Тема. Задачі на різницеве порівняння.  Буквені та числові вирази. Периметр

Мета: : узагальнити й систематизувати вміння учнів  розв’язувати задачі на різницеве порівняння чисел, знаходження периметра фігур; актуалізувати поняття одноцифрового і двоцифрового числа, розв'язування простих задач на додавання і віднімання;  розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.



08.09.2020  УРОК 4. Українська мова

Тема. Звукова модель слів. Слова в яких звуків менше ніж букв.

Мета.  Розвивати вміння працювати самостійно. Закріпити навички правильної вимови і написання слів з апострофом, з подовженими м'якими приголосними звуками та слів з м'якими приглосними звуками; вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Розвивати зв'язне мовлення дітей.

Домашнє завдання: с. 5 впр. 2 у друк. зош.



08.09.2020  УРОК 5. Літературне читання

Тема. Мандруємо УкраїноюХто дні стер?

Легенда. Кий, що заснував Київ . Літо. Акровірш


С. 9 - прочитай текст "Мандруємо Україною"

Ознайомся з легендою про річку Дністер 

С. 9 - прочитай текст "Хто дні стер?"


С. 9 - прочитай текст "Кий, що заснував Київ".

Д/з: с. 9 - чит, переказ., на с. 10 вивчи правило - легенда. Придумай акровірш про літо.


9 вересня, середа

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні середа, 9 вересня і такі уроки:


1. Англійська мова
2. Математика
3. Українська мова
4. Літературне читання
5. Дизайн і технології

09.09.2020  УРОК 2. Математика

Тема.Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника


Мета: узагальнити й систематизувати вміння учнів  розв’язувати задачі на різницеве порівняння чисел, розв’язувати  вирази із дужками та порядок дій, знаходження периметра фігур; актуалізувати поняття одноцифрового і двоцифрового числа, розв'язування простих задач на додавання і віднімання;  розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.






09.09.2020  УРОК 3. Українська мова

Тема.Звукова модель слів. Слова в яких звуків більше ніж букв.

Мета. Розвивати вміння працювати самостійно. Закріпити навички правильної вимови і написання слів з апострофом, з подовженими м'якими приголосними звуками та слів з м'якими приглосними звуками; вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Розвивати зв'язне мовлення дітей.






09.09.2020  УРОК 4. Літературне читання

Тема. Осінь світ позолотила. 

Як швидко літо проминуло. Олена Пчілка.

Казкова осінь світ позолотила. Марія Іваненко

Всесвітній день журавля 

Мета

09.09.2020  УРОК 5. Дизайн і технології

Тема. Організація робочого місця. Правила безпечної праці на уроці.

Спогади про літо. /с. 1.         Вазон. /с. 2


10 вересня, четвер


Доброго ранку!


Починаємо вчитися.


Сьогодні четвер, 10 вересня і такі уроки:


1. ЯДС
2. Математика
3. Мистецтво
4. Мистецтво
5. Фізкультура
6. Укрмова/д (читання)

10.09.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема.Що тобі необхідно для життя?


10.09.2020  УРОК 2. Математика

Тема.Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.


10.09.2020  УРОК 3. Мистецтво

Тема.Види орнаментів. Геометричний орнамент.


10.09.2020  УРОК 4. Мистецтво

Тема.Музичні інструменти. Сопілка


10.09.2020  УРОК 5. Фізкультура

Тема.Інструктаж  за інструкцією

Загальнорозвивальні   вправи   без предметів.   Комплекс   для формування правильної постави. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».


10.09.2020  УРОК 6. Українська мова/д (чит.)

Тема.  Осінь світ позолотила. 

Як швидко літо проминуло. Олена Пчілка.

Казкова осінь світ позолотила. Марія Іваненко

Всесвітній день журавля 

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 КЛАС

 ВЕРЕСЕНЬ 01.09.2020 - 04.09.2020 07.09.2020 - 11.09.2020 14.09.2020 - 18.09.2020 21.09.2020 - 25.09.2020 28.09.2020 - 02.10.2020