Дистанційне навчання 2-А (13.04 - 17.04.2020)


13 квітня, понеділок

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні 13 квітня, понеділок.
Чекаю тебе на уроках:
1. Я досліджую світ
2.ФІЗКУЛЬТУРА
3. МАТЕМАТИКА
4. Українська мова
5. ЧИТАННЯ

Почнемо з веселої зарядки!

13.04.2020
УРОК 1. ЯДС
Тема. Коли повертаються із теплих країв птахи?
https://www.youtube.com/watch?v=WH9sd93Tw8U


Переглядай відео уважно, на всі запитання відповідай усно.


Прочитай текст на с. 114 підручника, дай відповіді на запитання.
Перейди за посиланням, виконай тест   Птахи навесні

Домашнє завдання: с. 114 - прочитай, дай відповіді на запитання.

13.04.2020
УРОК 2. ФІЗКУЛЬТУРА

1. Спочатку розминка!

2. А тепер трохи потанцюємо!




13.04.2020
УРОК 3. МАТЕМАТИКА
Тема. Досліджуємо суму однакових доданків.

Запиши у зошиті
     13 квітня
Класна робота

Переглядай відео, виконуй завдання усно та письмово.

Домашнє завдання: с.28 №99, 100 - розв'яжи в робочому зошиті.

Перейди за посиланням, виконай тест 


13.04.2020
УРОК 4. Українська мова
Тема. Повторення і закріплення вивченого про речення

Уважно переглянь відео.
у зошиті запиши:
      13 квітня
Класна робота
1. Види речень

Виконуй вправи з відео усно та письмово.



2. Головні слова в реченні.
Дивись відео, відповідай усно.

3. Зв'язок слів у реченні.

Уважно переглянь відео:



Домашнє завдання:
Запиши у зошиті:
    13 квітня
Домашня робота

Користуйся підказками з відео, виконуй вправи усно та письмово.
Підготуйся до діагностичної роботи з теми "Речення".





13.04.2020
УРОК 5. ЧИТАННЯ
Тема. ДЕ КАЗКА - ТАМ ПІДКАЗКА
Українська народна казка "Вовк і семеро козенят"

Сьогодні подивися мультфільм.



До зустрічі завтра!





14 квітня, вівторок


Доброго ранку!

Починаємо вчитися.


Сьогодні вівторок, 14 квітня і такі уроки:
1. МАТЕМАТИКА
2. Математика/додаткове заняття
3. Українська мова
4. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!


14.04.2020 УРОК 1. МАТЕМАТИКА

Тема. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел

Відкрий піручник на с. 104.
У зошиті запиши:

       14 квітня
Класна робота

Пригадай, як правильно писати цифру 7.

Увімкни відео. Виконуй завдання усно і письмово. Зупиняй відео, якщо потрібно.


Домашнє завдання:
с. 28 № 101, 102 у друкованому зошиті.


14.04.2020 УРОК 2. МАТЕМАТИКА/дод. зан.

Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа

Увімкни відео. Виконуй завдання   письмово. Зупиняй відео, якщо потрібно.





14.04.2020 УРОК 3. Українська мова

Тема. Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Речення"

У зошиті запиши:

14 квітня
Діагностична робота
з теми "Речення"
Диктант
Хомка


Перейди за посиланням, виконай тест

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Речення"



14.04.2020 УРОК 4. ЧИТАННЯ

Тема. ДЕ КАЗКА - ТАМ ПІДКАЗКА
Українська народна казка "Вовк і семеро козенят"

Переглядай презентацію, виконуй завдання. Зупиняй відео, щоб відповісти на запитання.


Домашнє завдання:
с. 140- 141 - прочитайте казку, розіграйте її в ролях. Придумай кінцівку казки.


15 квітня, середа

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні середа, 15 квітня і такі уроки:

1. ЯДС
2. Математика
3. Укрмова
4. Читання
5. Технології і дизайн

І як завжди, спочатку весела зарядка!


15.04.2020  УРОК 1. ЯДС

Тема. Які турботи приносить весна звірам?
      Спочатку пригадай, яких тварин називають звірами.




Які ж турботи приносить весна звірам?
Переглянь відео.



Попрацюй з підручником - с. 115 - 116:
 - Прочитай.
 - З'ясуй, які чотири турботи приносить весна звірам?
 - Дай відповіді на запитання, виконай завдання.
 - Підсумуй:



Домашнє завдання: опрацюй с. 115 - 116 підручника.

Перейди за посиланням, виконай тест    Які турботи приносить весна звірам?


15.04.2020  УРОК 2. МАТЕМАТИКА

Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа.

Увімкни відео. Виконуй завдання усно і письмово. Зупиняй відео, якщо потрібно.
Для перевірки виконаних завдань зупини відео, відскануй QR-код, перейди за посиланням.

Домашнє завдання: с.29 №103, 104, 105, 106 у друкованому зошиті.


15.04.2020   УРОК 3. Українська мова

Тема. Аналіз діагностичної роботи.

 У зошиті запиши:
                    15 квітня
                Класна  робота
Аналіз діагностичної роботи

І. Перевір свою роботу (диктант) за зразком:

Якщо у тебе знайшлися помилки, випиши ці слова чи речення правильно.

Пам'ятай: слова з рядка в рядок можна переносити тільки по складах, одну букву чи кілька приголосних не можна переносити чи  залишати на попередньому рядку. наприклад:

                     ПРАВИЛЬНО:                  НЕПРАВИЛЬНО: 
                     заість           замі-сть

ІІ.   Перевір, чи правильно вказані відповіді тесту, користуйся ключем:

   Ключ до тесту 

     1. а             5. а            9. а в г          13. б 
     2. б             6. б           10. б              14. а
     3. а             7. в           11. а               15. б 
     4. в             8. б           12. а               16. а

Виконуй усно!

 Діагностична робота.
Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Речення"

1.Речення виражає...
 а) закінчену думку                          в) не виражає думки   
 б) незакінчену думку
2.Перше слово в реченні пишемо... 
 а) з маленької букви
 б) з великої букви
 в) можна писати з великої і з маленької букви
3.Слова в реченні між собою... 
а) зв'язані                                           в) не обов'язкові
б) не зв'язані

4. Головні слова у реченні називаються...
а) Прикметник і присудок                в) Підмет і присудок
б) Підмет і дієслово

5. На які питання відповідає підмет? 
а) Хто? Що?                                        в) Який? Яка? Яке?
б) Що робити?

6. Як у реченні підкреслюють підмет? 
 а) Двома лініями                                в) Хвилястою лінією
 б) Однією лінією

7. На які питання відповідає присудок? 
а) Хто? Що?                                        в) Що робити? Що робить?
б) Який? Яка? Яке?

8. Як у реченні підкреслюють присудок? 
а) Однією лінією                                в) Хвилястою лінією
б) Двома лініями

9. Обери всі правильні варіанти відповідей.
 Речення за метою висловлювання бувають : 
а) розповідні;                                          г) питальні;
б) цікаві;                                                  д) довгі
в) спонукальні; 

10. Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється, називається…
а) питальним                                        в) спонукальним
б) розповідним

11. У кінці питального речення ставиться .... 
а) знак питання                                    в) крапка
б) знак оклику

12. Знайди розповідне речення. 
а) Прийшла весна.                    в) Чи скоро до нас завітає весна?
б) Прийди,весна,з радістю!

13. Визнач питальне речення.
а) Сьогодні гарна погода.             в) Яка гарна погода сьогодні!
б) Яка погода сьогодні?

14. Вкажи спонукальне речення. 
а) Мий руки правильно!                 в) Як мити руки правильно?
б) Треба правильно мити руки.

15. Знайди головні слова у реченні:
Земля вкрилася травою.
а) вкрилася травою                                 в)травою земля
б) земля вкрилася

16. Які розділові знаки в кінці кожного речення? 
1) Як ти себе почуваєш 
2) Ура, ми поїдемо відпочивати в аквапарк 
3) Дівчата і хлопці грають в шахи
 а) 1) ? 2) ! 3) .                       б) 1) . 2) ! 3) ?                            в) 1) ! 2) . 3) ?


15.04.2020   УРОК 4. Читання.

Тема. ГОСТРЕ СЛОВЕЧКО РАНИТЬ СЕРДЕЧКО

Народна притча "Насмішкувате слово".  Народна байка "Про горду качку".

І. Розчитування

Прочитай прислів'я

Гостре словечко колить сердечко.

- Як ти розумієш це  прислів'я?

Саме словом можна глибоко ранити душу людини. Сьогодні ми прочитаємо народну притчу про силу слова, про те, що рана від образливого слова довго не гоїться.

ІІ. Відкрий читанку на с. 141.

Переглядай презентацію, виконуй завдання, зупиняй відео, щоб відповісти на запитання і знайти потрібне речення у тексті.

ІІІ. Народна байка "Про горду качку".

Переглядай презентацію, виконуй завдання, зупиняй відео, щоб відповісти на запитання і знайти потрібне речення у тексті.


ІV. Перейди за посиланням, виконай тест

 Про горду качку. Українська народна байка.

V. Домашнє завдання: с. 141 - 143 - прочитай за особами.


15.04.2020  УРОК 5.Технології і дизайн

Тема. Виготовлення квітки із серветок для святкового столу (с.118).






16 квітня, четвер

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні четвер, 16 квітня і такі уроки:
                                                                   1. ЯДС
                                                                   2. Математика
                                                                   3. Фізкультура
                                                                   4. Мистецтво
                                                                   5. Мистецтво

І як завжди, спочатку весела зарядка!



16.04.2020 УРОК 1. ЯДС

Тема. Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?

Попрацюй з підручником.

Відкрий с. 116 - 117, прочитай, дай відповіді на запитання.

Переглянь відео. Про які свята ти чуєш вперше?


Яке весняне свято тобі подобається найбільше?

Домашнє завдання: опрацюй с 116 - 117 підручника.


16.04.2020 УРОК 2. МАТЕМАТИКА

Тема. Розв'язуємо задачі.

Запиши у зошиті
16 квітня
Класна робота


Пригадай, що означають такі висловлювання:
3+3+3+3+3+3=18
по 3 взяти 6 разів дорівнює 18
18-3-3-3-3-3-3=0
у 18 міститься по 3 шість разів

Відкрий підручник на с. 106
Переглядай відео, виконуй завдання письмово, 
користуйся підказками вчителя:


Чи правильно вчитель дібрала задачу до виразу (14 - 6) - 6?
А як ти думаєш, чи немає тут пастки?
Давай розбиратися.
Задача 5 (1)
Зловив - 14 р.
З'їв: ?р.,  спочатку - 6 р.
                 потім       - ? р.
Залишилося: спочатку -?р. 
                       потім       - 6 р.
Три знаки запитання - три дії.

1) 14-6=8(р.) - залишилося спочатку;
2) 8-6=2(р.) - з'їв потім;
3)6+2=8(р.)
Відповідь: 8 рибин з'їв тюлень.
У цій задачі виразом (14 - 6) - 6 ми дізналися, скільки рибин тюлень з'їв потім, а не всього. 
Отже, вираз (14 - 6) - 6 не підходить до цієї задачі.

Задачу 5(2) розв'яжи діями, користуйся коротким записом:
Зловив         - 14 р.
З'їв                - ? р.      
Залишилося - 6 р. ) на ? б.

Домашнє завдання: с. 30 №107, 108, 109, 110 у друкованому зошиті.


16.04.2020 УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА

1. Спочатку розминка!



2. А тепер трохи потанцюємо!


16.04.2020 УРОК 4 -5. Мистецтво (образотворче і музичне)

Тема.   Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі.

             "Розмалюю писанку". Слова Д. Чередніченко, музика В. Кравчука.




Створи свою чарівну писанку!


Послухай пісеньку   "Розмалюю писанку". 

Слова Д. Чередніченко, музика В. Кравчука.

 
Спробуй заспівати самостійно!






17 квітня, п'ятниця

Доброго ранку!

Починаємо вчитися.

Сьогодні п'ятниця, 17 квітня і такі уроки:

1. Математика
2. Укрмова
3. Фізкультура
4. Читання

І як завжди, спочатку весела зарядка!



17.04.2020  УРОК 1. МАТЕМАТИКА

Тема. Знайомимось із арифметичною дією множення.

Запиши у зошиті:
  17 квітня
 Класна робота
Пропиши рядок цифри 3 за зразком

Переглядай відео, слухай уважно, виконуй завдання усно і письмово (с.107 у підручнику і с. 31 у друкованому зошиті).



1704.2020  УРОК 2. Українська мова

Тема. Текст. Особливості тексту. Заголовок.

Запиши у зошиті:
17 квітня
Класна робота
Пропиши каліграфічно рядок літер Тт



Уважно переглядай відео, відповідай на питання усно.




Попрацюй з підручником. Відкрий с.122.
1. Вправа 339 - виконай усно.
2. Вправа 340 - запиши.
3. Словникове слово  метро.
Пропиши рядок слова метро, запам'ятай його написання.
4. Вправа 341 (усно):
   - завдання 1 - пригадай казку, яку ілюструє малюнок:


                           
          - завдання 2 - прочитай варіанти заголовків до казки;
          - завдання 3 - усно;
          - завдання 4 - дай відповідь на запитання, зроби висновок.
5. Вправа 342 - усно виконай завдання 1 і 2, спиши уривок з казки, добираючи з довідки пропущені слова.

Переглянь відео, повтори, що називають заголовком тексту. Відповідай на запитання усно.




17.04.2020  УРОК 3. ФІЗКУЛЬТУРА


Повторимо танок роботів.


17.04.2020  УРОК 4. Читання

Тема. Слова ласкаві, а думки лукаві. 

Іван Крип'якевич "Кіт і миша", Григорій Сковорода "Казка про світло".

С. 144 - 146 - прочитай.


























Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 КЛАС

 ВЕРЕСЕНЬ 01.09.2020 - 04.09.2020 07.09.2020 - 11.09.2020 14.09.2020 - 18.09.2020 21.09.2020 - 25.09.2020 28.09.2020 - 02.10.2020